x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Bio la Mega Image

de Florina Zainescu    |    19 Mai 2008   •   00:00
Bio la Mega Image

COMERŢ ● Alimentele sănătoase, accesibile publicului larg
Ierburi aromatice proaspete, cereale, dulciuri, sucuri, făină, oţet, vin, muştar sau suc de roşii. Mega Image este primul lanţ de supermarketuri din România care comercializează o gamă proprie de produse bio.



COMERŢ ● Alimentele sănătoase, accesibile publicului larg
Ierburi aromatice proaspete, cereale, dulciuri, sucuri, făină, oţet, vin, muştar sau suc de roşii. Mega Image este primul lanţ de supermarketuri din România care comercializează o gamă proprie de produse bio.

Marca Bio a apărut în supermarketurile Mega Image anul trecut şi acum a ajuns să cuprindă circa 40 de produse. Şi lista rămîne deschisă, pentru că în fiecare lună apar noi produse. "Mega Image face parte din grupul belgian Delhaize Group, care a fost şi este în continuare un pionier în dezvoltarea de produse ecologice. Dorim să stimulăm consumul de alimente sănătoase şi să facem aceste produse accesibile publicului larg. Produsele ecologice înseamnă, pe lîngă alimentaţie sănătoasă şi grjia faţă de mediu, tocmai pentru că în procesul de fabricaţie se are în vedere un impact minim asupra mediului înconjurător", a declarat Raluca Pavel, marketing specialist la Mega Image.


PRODUSE. La ora actuală, sub marca proprie, supermerketul vinde cereale pentru micul dejun, musli, ceai, biscuiţi, ciocolată, cremă de ciocolată tartinabilă, făină de grîu, oţet din vin roşu, suc de roşii, ketchup, muştar, vin, sucuri. Toate bio. Oferta este completată de ierburi aromatice proaspete – rozmarin, busuioc, mentă, pătrunjel, coriandru, arpagic, mărar şi cimbru. Fiecare gospodină de la oraş îşi poate crea propria grădină bio în apartament, deoarece plantele se vînd la ghiveci. Toate aceste produse sînt aşezate frumos pe rafturi separate, delimitate de restul categoriilor, şi foarte bine semnalizate.

Raluca Pavel a precizat că, deşi piaţa produselor ecologice este încă una de nişă în România, cu un număr restrîns de consumatori care cunosc benefiicile lor, vînzările sînt în creştere la Mega Image. Şi cel mai bine se vînd produsele bio din gama proprie, deşi în supermarketuri se găsesc şi alte astfel de produse alimentare, aduse de diverşi importatori. Explicaţia: preţurile sînt mai avantajoase la produsele marca proprie, pentru că sînt practic la preţ de producător, fără taxe suplimentare.

Mai toate supermarketurile şi hipermarmarketurile din România (Cora, Carrefour, Billa, G’market, Nik) au început să exploateze această nişă de piaţă, aducînd produse bio. Pînă acum însă, doar Mega Image are o marcă proprie pe acest segment.

×
Subiecte în articol: produse bio mega image image mega