“E foarte la modă să fii ecologist...", scrie Laura Pascu, purtătorul de cuvânt al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, în numărul din luna martie al revistei Eve.
“E foarte la modă să fii ecologist. Să mănânci mâncare eco, să conduci maşini eco, să ajuţi eco şi tot aşa. Atât de glamour a devenit că nu mai ştii de ce faci asta”, scrie Laura Pascu, purtătorul de cuvânt al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, în numărul din luna martie al revistei Eve.
PERSOANA ECO. Persoană educată, care vrea un nou stil de viaţă, civilizat, igienic, sănătos şi cât mai natural. Acesta este profilul consumatorului de produse ecologice.
Apariţia unor efecte metabolice nedorite induse de alimentaţie a determinat tot mai multe persoane să conştientizeze cât de importantă este nutriţia şi să se îndrepte spre alimente cât mai pure din punct de vedere biologic, spre aşa-numitele produse ecologice (numite şi biologice sau organice). Românii încă preferă produsele tradiţionale datorită preţurilor scăzute în comparaţie cu cele ale produselor ecologice. Totuşi, România încă deţine o mare cotă de piaţă de produse naturale. Şi aceasta datorită faptului că românii încă nu au cultura necesară să introducă în agricultură substanţe nenaturale şi care să altereze culturile. Din această cauză încă avem parte de o bună piaţă şi de multe produse naturale. Citiţi întregul articol în numărul din luna martie al revistei EVE.