x close
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Automobilul a ales să ucidă

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 10 Mai 2018 - 20:10
Automobilul a ales să ucidă


Concluziile anchetei privind accidentul mortal în care a fost implicat automobilul autonom Uber în statul american Arizona sunt înfiorătoare în privinţa viitorului în industrie. Maşina a ales să nu oprească şi să ucidă persoana care a ajuns pe carosabil deoarece a considerat că are de-a face cu o alarmă "fals pozitivă". Senzorii maşinii au detectat pietonul, dar software-ul utilizat de Uber a decis că nu e cazul să evite coliziunea.  Programele scrise de inginerii Uber folosesc alarmele fals pozitive pentru a evita oprirea în cazul în care pe carosabil apar obstacole de genul unor pungi de plastic. Computerul de bord al unei maşini Tesla a decis să intre într-un TIR şi să ucidă şoferul care lăsase automobilul în seama softului după ce a confundat culoarea camionului cu cerul albastru.

 


 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Pe 7 iunie, Jurnalul împlineşte 25 de ani. Spune-ţi povestea şi te premiem!
Serviciul de email marketing furnizat de