x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Mazda 2 facelift

Mazda 2 facelift

de Sebastian S. Eduard    |    03 Mar 2011   •   21:27
Mazda 2 facelift

154671-36-38tv-3.jpgIată că pe piaţa românească se află deja şi facelift-ul la Mazda 2. La prima vedere, modificările nu sunt esenţiale. În primul rând la capitolul „design” ele sunt minimale; dacă însă vorbim de motoare observăm „din prima” exact ceea ce japonezii vor să scoată în faţă – fapul că prin nu­meroase artificii, inclusiv scăderea masei autovehicolului, au reuşit să optimizeze consumul. Gama de motorizări cuprinde două propulsoare pe benzină de 1.3L (75 şi 84 CP) şi unul de 1.5L care poate avea şi cutie automată.
Noi am testat un 1.3/84CP şi am fost relativ mulţumiţi. Suspensiile sunt confortabile, zgomotul din habitaclu este ca şi inexistent, iar consumul ştie ce vrea. Evident că volumul mic te îmbie la fel de fel de „fente” prin trafic ceea ce poate fi echivalentul unui consum sportiv. De remarcat însă că motorul nu sare foarte tare calul.
Designul interior nu suferă nici el schimbări majore. Materialele sunt ok şi toată organizarea interioară este pusă sub semnul ergonomicului.

Noi am testat
Motorizare: a1.3L/84CP
 Acceleraţie: 0-100 km/h: 13,6 s
 Viteza maxima: 172 km/h
 Cutie manuală 5+1
 Consum: 6,4/4,3/5,1 l

News
După Ferrari, avem Lotus
La invitaţia Forza Rossa, reprezentant în România pentru Ferrari, săptămâna trecută s-au aflat la Bucureşti campionii mondiali de Formula 1 Nigel Mansell şi Martin Donnelly. Scopul a fost lansarea în România a brandului Lotus; cu această ocazie Forza Rossa a de­venit reprezentantul exclusiv Lo­tus în România, Republica Moldova, Serbia şi Muntenegru şi a inaugurat la Bucureşti primul showroom al mărcii britanice. „Estimăm că anul acesta cadenţa de livrări Lotus va fi de cel puţin două unităţi pe lună. Avem la vânzare trei noi modele care suntem siguri că ne vor asigura acest ritm de vânzări”, a spus Ion Bazac, CA al firmei. Cele trei modele Lotus disponibile pe piaţa românească sunt Elise, Exige şi Evora şi au preţuri cuprinse între 38.000 şi 76.000 euro, fără TVA.

×
Subiecte în articol: auto&moto