Reprezentaţii cluburilor din Liga 1 au decis azi, în urma unei reuniuni care a avut la Bucureşti, ca cele şase pachete de meciuri rămase nevândute la licitaţia de la începutul lunii să se reunească într-un singur pachet pe care LPF va încerca să obţină, cel mai probabil prin încredinţare directă, cel puţin 100 de milioane de euro.
"S-a stabilit o comisie, iar eu am fost delegat să vorbesc în numele cluburilor despre vânzarea pachetului de drepturi TV. Pachetul va fi vândut fie prin încredinţare directă, fie prin licitaţie, iar acest lucru o să se decidă în cadrul următoarei Adunări Generale a LPF. Dar noi credem că acest produs va fi vândut prin încredinţare directă pentru că sunt televiziuni bine intenţionate şi nu vrem să le punem într-o concurenţă în care preţul să urce foarte mult", a declarat preşedintele clubului FC Timişoara, Marian Iancu.
"Avem trei ani de experienţă în spate şi trebuie să găsim calea de mijloc. Suma de 100 de milioane ne-ar îndestula ca să putem menţine fotbalul la acelaşi nivel, dar sub acest prag produsul nostru şi-ar pierde din calitate. Trebuie să găsim un echilibru. Nu ne grăbim, dar suntem prea săraci ca să vindem ieftin. Opţiunea noastră, a cluburilor, este de a negocia încet, atât în interesul fotbalului, cât şi al partenerilor noştri, televiziunile", a adăugat Iancu.
La licitaţia de la 4 aprilie, doar 3 din cele 9 pachete de meciuri scoase la vânzare au fost achiziţionate, după cum urmează: Pachetul 1 - DigiSport (13,2 milioane de euro), Pachetul 2 - Romtelecom (12,9 milioane de euro), Pachetul 8 - Antena 1(10,5 milioane de euro).