x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Antena 1 lanseaza o noua identitate de brand

Antena 1 lanseaza o noua identitate de brand

16 Sep 2010   •   00:00
Antena 1 lanseaza o noua identitate de brand
0-131696-logoantena.jpgIncepand cu 18 septembrie, Antena 1 lanseaza noua identitate a brandului menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei. Cu alte cuvinte, oriunde te afli, orice faci, te simti ca acasa daca ai alaturi pe cineva drag si, desigur, Antena 1. Brandul isi pastreaza identitatea vie, tocmai pentru ca rolul sau in viata telespectatorului este unul activ: il ghideaza, il binedispune, il intelege, il sprijina, il apropie de familie.

De aici promisiunea brandului - Antena 1 ti se alatura, comunicata prin sloganul "Mereu Aproape", faimosul slogan creat in 1998 si consolidat prin aceasta noua manifestare.

"Procesul de rebranding reprezinta un moment firesc in evolutia Antena 1, noua identitate reflectand o imagine aspirationala atat pentru telespectatori, cat si pentru echipa noastra. Este vorba despre o evolutie si nu o revolutie a acestui brand. Antena 1 este televiziunea care isi intelege telespectatorul, reflectand realitatea pe care acesta si familia lui o traiesc in fiecare zi. Atat programele statiei, cat si mesajele pe care acestea le transmit sustin esenta brandului - divertisment in familie. Antena 1 isi propune sa se adreseze familiei romanesti cu tot ceea ce inseamna ea, rude si prieteni, intr-o maniera adaptata zilei de azi, cu o oferta variata de  productii locale, menite sa seduca si sa inspire telespectatorul", declara Sorin Alexandrescu - CEO Antena 1.

Noua identitate se concretizeaza intr-un pachet unitar declinat la nivelul elementelor de identitate ale statiei, precum si la cel al pachetului grafic. Elementul central al pachetului il reprezinta ideea de "impreuna". Aceasta este redata atat prin exprimarea grafica a logo-ului, cat si prin executiile care aduc in centru familia, cercul de prieteni si momentele placute din viata fiecaruia, cand ii are alaturi pe cei dragi si petrec impreuna momente unice, pline de emotie.

Dezvoltarea si implementarea acestui proces au durat aproape 8 luni, timp in care echipa Antena 1 a lucrat strans cu agentia de branding BrandTailors - pentru dezvoltarea platformei de identitate si a pozitionarii brandului. Pentru dramatizarea platformei a fost aleasa compania londoneza Red Bee Media, in urma unui pitch international la care au fost chemate 7 companii de branding de televizune. La baza noii plaftorme au stat rezultatele unui amplu studiu cantitativ si calitativ, desfasurat la nivel national, care a confirmat directia strategica pe care trebuie sa o aleaga postul.

Lansata in 1993, Antena 1 este prima televiziune comerciala din Romania, care si-a inceput expansiunea teritoriala inca din 1994. Patru ani mai tarziu, Antena 1 s-a relansat cu un nou pachet grafic si o noua grila de programe in care elementul principal era consolidarea productiilor proprii, fiind primul post TV din Romania cu peste 9 ore de transmisii in direct pe zi. In acelasi an a luat nastere si faimosul slogan "Mereu Aproape", chintesenta brandului Antena 1.

×
Subiecte în articol: mass-media