x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Patron de succes / Criza economică i-a umplut conturile!

Patron de succes / Criza economică i-a umplut conturile!

de Ovidiu Ciutescu    |    26 Ian 2009   •   00:00

Patroana unui restaurant fast-food din centrul municipiului Târgu Mureş, s-a adaptat la situaţia economică actuală şi a lansat pe piaţă "meniul crizei financiare".Din meniul crizei financiare, care se schimbă în fiecare zi, fac parte ciorbele, tocăniţele şi salatele. Fast food-ul schimbă zilnic "meniul crizei financiare" care, faţă de restul preparatelor, este cu 50% mai ieftin.



"Ideea mi-a venit tocmai de la criza financiară; am observat că tot mai puţini oameni intră în acest restaurant, care era foarte căutat. Se simte că buzunarul omului este tot mai slab. Puteam să pun un meniu simplu, meniul zilei, care este peste tot, dar mi-am zis să fie ceva mai atractiv şi puţin comic, care să prezinte un interes mai mare pentru om. Cred că interesul oamenilor va fi mult mai mare, când văd că preţul mâncării este chiar în ton cu ceea ce se întâmplă şi cu ceea ce se aude zilnic la radio sau la televizor. Dacă omul se sătura cu un meniu de 20 lei, meniul crizei este la 10 lei şi este destul de bogat. Unii chiar râd şi spun că dacă în criză se mănâncă atât de bine şi atât de gustos, înseamnă că nu-i chiar aşa de mare criza precum se spune. De exemplu, dacă o tocăniţă de porc costă în mod normal 12-13 lei, am inclus-o în meniul crizei la 5 lei, la care se adaugă garnitura, 3-4 lei, iar salata şi pâinea le-am redus la 1 leu. De la lansarea meniului crizei am simţit o afluenţă mai mare a clienţilor. Unii, când s-au găsit în faţa a peste 30 de feluri de mâncare, au renunţat la meniul crizei şi au luat altceva, la preţ normal", a spus Maria Moldovan pentru Agerpres.





Maria Moldovan a subliniat că, de la lansarea meniului crizei financiare, numărul de clienţi a crescut cu cel puţin 15%: "Nu ştiu dacă o să rezist cu aceste preţuri, dar au crescut vânzările şi asta pe mine mă încântă. Una peste alta, nu e rău, s-ar putea să rezist. Pe mine mă avantajează faptul că omul a intrat în restaurant, chiar dacă a intrat pentru acel meniu, dar când vede alte 30 de feluri, aspectuoase, nu rezistă".

×
Subiecte în articol: romania