x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Social Ce mai caută românii pe Google: „cum se face coliva”

Ce mai caută românii pe Google: „cum se face coliva”

de Cristian Anton    |    08 Dec 2017   •   14:44
Ce mai caută românii pe Google: „cum se face coliva”

Cele mai populare căutări pe Google, în România, în 2017 au fost „rezultate bac”, „rezultate evaluarea naţională”, „Emag Black Friday”, „Stela Popescu”, „iPhone 8”, “calendar ortodox” şi “Denisa Manelista”.

Cele mai căutate evenimente ale anului au fost bacalaureatul, evaluarea naţională, Black Friday, admiterea la liceu, turneele de tenis Wimbledon şi Roland Garros, concursul de titularizare, Eurovision, meciul de fotbal România- Danemarca şi uraganul Irma, potrivit mediafax.ro. Cele mai căutate filme au fost „Fifty shades darker”, „Fast and furious 8”, „Dunkirk”, „Descendenţii 2”, „Collateral beauty”, „Thor: ragnarok”, „John Wick 2”, „Beauty and the beast”, „Baywatch” şi „La la land”. Cele mai populare reţete au fost „socată reţeta bunicii”, „tiramisu reţetă originală”, „clătite pufoase reţetă”, „dulceaţă de căpsuni reţetă”, „castraveţi bulgăreşti reţetă”, „salam de biscuiţi reţetă”, „ciorbă de miel reţetă”, „reţetă de preparare a papanaşilor”, „humus reţetă” şi „spaghete carbonara reţetă”.

Românii au mai fost interesaţi de „cum se face mămăliga pentru momeala la peşti”, „cum pun floarea pe Facebook”, „cum se copilesc roşiile”, „cum se prepară vişinata”, „cum arată ambrozia” şi „cum se face coliva”.În ceea ce priveşte dietele, cele mai populare au fost dieta indiană, dieta cu cartofi, dieta Rina, dieta minune, dieta mediteraneană, dieta ketogenică, dieta Oshawa, dieta disociată 7 zile, dieta Ana Lesko şi dieta cu cartofi şi iaurt. Căutările anului 2017 sunt realizate pe mai multe categorii, căutând să surprindă trenduri de căutare din România. Listele au fost create utilizând combinat mai multe servicii şi instrumente care oferă o imagine detaliată asupra trendurilor de căutare la nivel global şi regional. Cea mai mare parte a datelor provin din Google Trends, un serviciu public care prezintă volumul de căutări pe diferite regiuni geografice, perioade de timp şi termeni utilizaţi. De asemenea, Google utilizează instrumente interne care permit realizarea de analize complexe suplimentare. Mai mult, Google a eliminat spam-ul, căutările de navigare şi cele care se repetă.

×