Conform unui comunicat transmis miercuri de Kingfisher, vânzarea include întreaga rețea Brico Depot, compusă din 31 de magazine situate în 24 de orașe din țară, sediul central din București și operațiunile logistice.
„Finalizarea tranzacţiei este supusă aprobării din partea instituţiilor de reglementare din România şi este estimată a se finaliza în prima jumătate a anului 2025", se precizează în comunicat. Până atunci, Brico Depot își va continua activitatea în mod normal, garantând stabilitate pentru angajați, clienți și parteneri.
Altex își consolidează poziția pe piață
Cu peste 130 de magazine la nivel național, Altex România își consolidează astfel poziția de lider pe piața de retail. Înființată acum mai bine de trei decenii, compania a evoluat dintr-un mic business local de import de televizoare într-un gigant al pieței de electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia.
Kingfisher se concentrează pe piețele strategice
Kingfisher plc, cu un portofoliu de peste 1.900 de magazine și 78.000 de angajați în opt țări europene, este unul dintre liderii globali în bricolaj. Grupul deține branduri de renume precum Screwfix, B&Q, Castorama și Koctaş. În România, Brico Depot, cu 2.000 de angajați, s-a remarcat ca un jucător important în sectorul bricolajului și amenajărilor pentru locuințe.