Jurnalul.ro Timp liber Media Dan Negru, de 20 de ani liderul spectacolelor de Revelion! Aproape 3.500.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2020, la Antena 1. Record de audienţã la nivelul cotei de piaţã

Dan Negru, de 20 de ani liderul spectacolelor de Revelion! Aproape 3.500.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2020, la Antena 1. Record de audienţã la nivelul cotei de piaţã

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 20-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând record de audienţã la nivelul cotei de piaţã, pe publicul comercial.

            Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2020, de la ora 23:36, a adunat în fața micilor ecrane 3.452.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 19,4 puncte de rating și 42% cota de piață.

De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.045.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

            Cel de-al 20-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22:00 – 02:00, a obținut în acest an o audiență de 8 ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară si de 3 ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

            Astfel, Antena 1 a condus în topul audiențelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 16  puncte de rating și 36,2% cota de piață, urmată de Romania TV, cu 5,3 puncte de rating și 12% cota de piață, Kanal D, cu 4,3 puncte de rating si 9,8% cota de piata, Antena 3 cu 2 puncte de rating si 4,6% cota de piata si Pro TV, cu 2 puncte de rating si 4,5% cota de piata.

            La minutul de aur, de la ora 23:36, 3.452.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2020, cifrele înregistrate fiind de 19,4 puncte de rating și 42% cota de piață.

            La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență mai mult decat dubla fata de urmatorul clasat, Romania Tv, si de peste 6 ori mai mare fata de Pro TV.

            Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 13,8  puncte de rating și 32,8 cota de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul 5 cu doar 2,1 puncte de rating și 4,9 cota de piață, după Romania Tv, cu 5,7 puncte de rating si 13,5% cota de piata, Kanal D, respectiv Antena 3.

            În minutul de aur, de la ora 23:09, Antena 1 obținea un rating de 18,4 de puncte și o cotă de piață de 41,2 procente.

 

            La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de aproape 5 ori mai mare față de urmatorul clasat, Pro TV.

 

            Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, "Revelionul Starurilor - 2020" înregistrând pe acest segment de public 13,9 puncte de rating și 42,6% cota de piață, de aproape 5 ori mai mult față de urmatorul clasat, Pro TV, care a inregistrat 2,9 puncte de rating și 9% cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23:33, Antena 1 a obținut un rating de 16,9 puncte și o cotă de piață de 49,2%.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 20-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2020, cu ajutorul măștilor, Simona Gherghe a întruchipat-o pe Rafiki, maimuța din Lion King, Antonia a fost spectaculoasa vrăjitoare Ursula, din Mica Sirenă, pe când Petre Roman s-a deghizat în Iepurele din Alice în Țara Minunilor. Cunoscuta interpretă de muzică populară Sofia Vicoveanca s-a ascuns în spatele personajului Baba, atleta de talie mondială Gabriela Szabo a fost Betty Boop, iar Adelina Pestrițu s-a transformat în Imelda din filmul animat “Coco”. Dorian Popa l-a întruchipat pe Motanul Încălțat, nea Mărin Barbu a fost Joker, Manuela Hărăbor a intrat în pielea lui Maleficent, iar Anca Țurcașiu și-a făcut o apariție spectaculoasă în rolul lui Spiderman.

Irina Loghin, Cristi Minculescu, Marius Țeicu, Laura Lavric, Anna Lesko, Ozana Barabancea, Monica Anghel, Ruby, Anda Adam, Alex Velea, Cristi Iacob, Șerban Copoț, Jean de la Craiova, Marcel Pavel, Romică Țociu, Gelu Voicu, Alexandru Arșinel, Adriana Trandafir, Dorian Popa, Carmen Șerban, Mahala Rai Banda, Nicolae Voiculeț, Andreea Bălan, Daniela Crudu, Vali Vijelie, Daniela Gyorfi, Tania Popa, Nelu Vlad și formația Azur sunt doar o parte din artiștii care au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru, la Antena 1.

 

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19:57 – 22.00, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audiență, de la ora 21:58, a adunat în fața micilor ecrane 3.3 milioane de telespectatori din toată țara, reprezentând 38.8% din cota de piaţã,  de peste patru ori mai mulţi decât cei care urmãreau atunci Pro TV.

 

            La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, în intervalul 19:57-22:00, 13.7 puncte de rating și 28.5 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.4 puncte de rating si 13.3 cota de piață și de România TV, cu 5.4 puncte de rating și 11.3 cota de piaţã.

             Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 11.6 puncte de rating și 26 de procente din cota de piață, urmată de România TV, cu doar 5.6 puncte de rating și 12.6% cota de piaţã. Locul trei în ierarhia audienţelor a fost ocupat de Pro Tv cu 4.9 puncte de rating şi 11% cota de piaţã.

            De asemenea, în intervalul de difuzare „Show şi-aşa” Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29.2 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu doar  5.7  puncte de rating și 16.3 cota de piață.

 

Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună.

Vedetele împărțite în două tabere conduse de Mirela Vaida, respectiv Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat” pe parcursul a două ore prin intermediul unor probe haioase. Așadar, Maria Dragomiroiu, Daniela Condurache, Maria Cârneci, Diana Matei, Constantin Enceanu, Dinu Iancu Sălăjanu, Grigore Gherman și Cornel Borza au format echipa “popularilor” condusă de Liviu și Andrei, în timp ce Oana Sîrbu, Bella Santiago, Elena Ionescu, Amna, Jo, Mihai Trăistariu, Liviu Teodorescu și Alex Vasilache au făcut parte din echipa artiștilor pop, având-o ca lider pe Mirela. Invitații speciali ai show-ului au fost Cornelia Catanga, Doru Octavian Dumitru, Aurelian Temișan și Irena Boclincă, actrița cunoscută drept “sosia Vioricăi Dăncilă” de la iUmor. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.

 

 

            În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5.4 puncte de rating și 28.1 cota de piață, aproape dublu faţã de Pro Tv ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3 puncte de rating și 15.5% cota de piață.

 

            Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență aproape dublã față de următorul clasat, România TV. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.7 puncte de rating și 22.4 cotă de piață, în timp ce România TV a înregistrat o audiență medie de 3 puncte de rating și 11.8 cota de piață, urmatã de Pro TV cu doar 2.9 puncte de rating şi 11.4% cota de piaţã.

 

            Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.7 puncte de rating și 24% cota de piață, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundă cu doar 3.2 puncte de rating și 11.5 cota de piață.

 

            Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în prime-time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 10.7 puncte de rating și o cotă de piață de 31.1 procente, aproape dublu faţã de Pro TV ce înregistra atunci o medie de 5.7 puncte de rating și 16.5 cota de piață.

            Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în Prime Time o audiență  aproape dublã față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 11.5 puncte de rating și 25.9 cota de piață, în timp ce România TV a înregistrat o audiență medie de 5.7 puncte de rating și 12.9 cota de piață. Cea de-a treia poziţie în clasament a fost ocupatã de Pro TV cu doar 5 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţã.

            Şi pe întregul publicul din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 13.3 puncte de rating și 27.9 cota de piață, fiind urmărită în medie de 2.360.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundã cu doar 6.1 puncte de rating și 12.9 cota de piață.

 

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 31 decembrie 2019

 

 

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri