Jurnalul.ro Timp liber Etapa testărilor la „Chefi la cuțite” a atras cei mai mulți români: show-ul a fost iar lider de piață cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării

Etapa testărilor la „Chefi la cuțite” a atras cei mai mulți români: show-ul a fost iar lider de piață cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării

Degustarea pe nevăzute s-a încheiat la „Chefi la cuțite”, iar luni seară jurații au dat startul etapei testării – Bootcampul. Toți concurenții care au primit cuțitele la jurizare au intrat acum în probele eliminatorii la finalul cărora cei trei chefi își vor alege echipele. Emisiunea de la Antena 1 a fost din nou lider de piață pe toate targeturile, cu aproape 2 milioane de români care urmăreau show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.50, atunci când Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 13,9 puncte de rating și 34 % cota de piață.

Emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență în intervalul 20.31-23.12, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,6 puncte de rating și 27,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 20,3 % cota de piață. La orașe Antena 1 a condus cu o audiență medie de 8,1 puncte de rating și 18 procente din cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 13,3 % cota de piață. La nivelul întregii populații a țării Antena 1 a condus topul și a obținut o medie de 7,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, iar pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6,5 puncte de rating și 15 procente din cota de piață.

Azi la „Chefi la cuțite” continuă testările cu noi probe care vor da palpitații celor rămași în concurs. Iar la finalul serii, telespectatorii Antena 1 vor afla componența celor trei echipe conduse de chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu.   

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 10 octombrie 2016                       

Subiecte în articol: Chefi la cuțite
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri