Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Uber va verifica purtarea măștii de protecție de către clienți și șoferi

Uber va verifica purtarea măștii de protecție de către clienți și șoferi

Uber România le cere clienților, şoferilor şi curierilor, să confirme faptul că poartă mască de protecţie ori că îşi acoperă nasul și gura înainte de efectuarea unei curse sau a livrării, se arată într-un comunicat al companiei.

Măsurile de siguranţă includ şi panouri separatoare instalate în maşini, o listă de măsuri pe care utilizatorii şi şoferii trebuie să le respecte în timpul cursei, materiale cu informaţii despre siguranţă amplasate în maşini şi echipament de protecţie pentru şoferi.

Şoferilor li se va cere să îşi facă un selfie pentru a confirma că poartă mască de protecţie sau că îşi acoperă faţa, prin intermediul tehnologiei de verificare din aplicaţie. Cei care nu respectă această măsură nu se vor putea conecta şi nu vor putea utiliza aplicaţia. Ei sunt rugaţi să confirme că au luat măsuri suplimentare de siguranţă, respectiv dezinfectarea maşinilor, oferirea de dezinfectant pentru mâini călătorilor. Compania va echipa gratuit maşinile şoferilor cu panouri separatoare din plastic în următoarele săptămâni.

Călătorii vor primi în aplicaţie notificări referitoare la siguranţă, înainte de începerea unei curse. Ei sunt rugaţi să confirme că au luat câteva măsuri recomandate de autorităţile de sănătate publică, cum ar fi spălarea mâinilor înainte de urcarea în maşină, alegerea banchetei din spate în timpul călătoriei şi deschiderea geamurilor pentru a facilita ventilaţia.

Regulile sanitare vor fi introduse din 18 mai şi vor fi valabile până la sfârșitul lunii iunie.

Uber a luat mai multe măsuri importante pentru a se asigura că toţi utilizatorii platformei sunt în siguranţă, printre care includerea ultimelor informaţii de sănătate publică în aplicaţie şi oferirea de asistenţă financiară de până la 14 zile oricărui şofer sau curier diagnosticat cu COVID-19 sau care a fost obligat să se auto-izoleze. Acestea se adaugă la asigurarea gratuită AXA, care acoperă cazurile de îmbolnăvire, rănire, concediile de maternitate sau paternitate pentru toţi şoferii şi curierii din Europa.

La nivel global, compania investeşte 50 de milioane de dolari pentru a se asigura că fiecare şofer şi curier are acces la echipament de protecţie şi produse de curăţenie şi dezinfectante. Uber va achiziţiona şi distribui peste 7 milioane de măşti şi peste 350.000 de produse dezinfectante şi de curăţenie pentru şoferii şi curierii din Europa.

În Regatul Unit, Uber va încheia un parteneriat cu Unilever, pentru a pune la dispoziţia şoferilor şi curierilor britanici truse pentru igienă, cu planul de a extinde această iniţiativă în mai multe ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. 
 

Subiecte în articol: uber
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri