„Cel de al doilea utilaj de dimensiuni agabaritice care va fi folosit pentru execuția lucrărilor de structură de rezistență pentru Lotul 1.1: 1 Mai – Tokio a ajuns în România, prin portul Constanța-Agigea. TBM-ul a sosit într-un singur transport maritim, segmentat în părți componente”, anunță Metrorex, pe Facebook.
Utilajul are o greutate de peste 670 de tone.
„Împreună cu scutul sosit la începutul lunii septembrie a.c., noul utilaj va fi utilizat pentru a excava tunelul pentru secțiunea de sud al noii magistrale de metrou, între stațiile 1 Mai și Tokyo. Lotul 1.1 reprezintă secțiunea cuprinsă între stațiile 1 Mai (existentă) - Tokyo (inclusiv; zona Aeroport Băneasa, IKEA) și are un traseu de 6,6 km. Acesta cuprinde șase stații: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo; de asemenea, traseul Lotului 1.1 cuprinde și șase interstații: 1 Mai – Pajura, Pajura – Expoziției, Expoziției – Piața Montreal, Piața Montreal – Gara Băneasa, Gara Băneasa – Aeroport Băneasa, Aeroport Băneasa – Tokyo”, se arată în finalul anunțului.