x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cât de mult se prăbuşeşte VW

0
01 Oct 2015 - 22:28
Cât de mult se prăbuşeşte VW


Acţiunile celui mai mai mare producător auto s-au prăbuşit cu peste 40% de la începutul scandalului softului măsluit, scăzând sub pragul psihologic de 100 de euro, iar declinul nu pare a se fi oprit. Matrapazlâcul a lovit, după cum era de aştepat, şi celelalte mărci ale grupului. Ultimele cifre arată că peste 1,2 milioane de maşini Skoda sunt afectate de scandalul TDI, în vreme ce la nivelul Audi există probleme la 2,1 milioane unităţi A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 şi Q7, practic toate care au fost dotate cu cel mai de succes motor al producătorului german. Pe de altă parte, au apărut suspiciuni şi cu privire la consumurile anunţate de grupul VW care diferă cu până la 50% faţă de cele trecute în pliante. În plus, în Italia, Elveţia şi Olanda au fost interzise de la vânzare şi maşinile dotate cu motoare TDI aflate pe stoc, fiind vorba de zeci de mii de unităţi. Însă greul pentru VW abia acum începe, pentru că s-ar putea trezi peste noapte cu tot soiul de procese. Unele deschise de consumatori care au fost înşelaţi, altele de guverne care vor pretinde recuperea unor subvenţii acordate sub forma unor tichete, gen Rabla sau chiar ale unor organizaţii ecologiste care ar putea cere amendarea pentru poluarea cu mult peste limite a mediului timp de cinci ani. În România, singura decizie a fost luată de RAR care a cerut importatorului date suplimentare cu privire la maşinile vândute aici.


Bucureştenii au parte de un al doilea salon auto în nici o lună. După bâlciul SAM din septembrie, organizat chiar înainte de expoziţia de la Frankfurt, la Romaero va avea loc în perioada 1-11 octombrie un Salon la care au fost anunţate mai multe premiere naţionale

 

Serviciul de email marketing furnizat de