x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Criza Volkswagen va afecta întregul sector auto

0
29 Sep 2015 - 20:58
Criza Volkswagen va afecta întregul sector auto


Scandalul emisiilor de la Volkswagen (VW) s-ar putea dovedi un moment crucial pentru industria auto din întreaga lume, ar putea avea repercursiuni profunde şi de lungă durată, mult peste profilul de creditare al grupului german, se arată într-un raport publicat marţi de agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings, transmite Reuters.

Este prea curând să estimăm implicaţiile depline pentru producătorii auto, furnizori şi alte grupuri legate de industria auto, dar ne aşteptăm ca întregul sector să fie afectat, în diferite grade, se arată în comunicatul agenţiei.

Autorităţile de reglementare vor reevalua ţintele de limitare a emisiilor şi ar putea adopta unele mai dure.
"Testele privind emisiile vor fi mai dure, fără îndoială, şi vor fi mai apropiate de condiţiile normale de trafic. De asemenea, ar putea creşte vânzarea de vehicule electrice şi hibride, iar unii consumatori ar putea renunţa la motoarele diesel pentru cele pe benzină. Aceste evoluţii vor avea un impact mai mare asupra producătorilor auto din Europa decât asupra rivalilor lor din SUA şi Asia", avertizează Fitch.

Investiţiile în cercetare-dezvoltare vor creşte probabil deoarece companiile auto se vor confrunta cu reglementări şi teste mai dure, se mai arată în comunicatul agenţiei.

Actualele şi viitoarele măsuri adoptate de Volkswagen şi autorităţile de reglementare ca răspuns la criză vor fi cruciale pentru atenuarea sau, din contră, extinderea impactului scandalului asupra profilului de credit al grupului german şi a transformărilor din industria auto, apreciază Fitch.

Marţi, compania germană a anunţat că intenţionează să repare până la 11 milioane de vehicule cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, costurile fiind estimate de analişti la peste 6,5 miliarde de dolari. Vor fi cinci milioane de maşini ale brandului VW, 2,1 milioane maşini Audi, 1,2 milioane de maşini Skoda şi 1,8 milioane de vehicule comerciale uşoare.

Grupul auto german Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a forţat demisia directorului general Martin Winterkorn, care a fost înlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche, una dintre cele 12 mărci care aparţin Volkswagen.

Sursa: Agerpres


 

Serviciul de email marketing furnizat de