x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

O mașină electrică a terminat cursa Raliului Dakar 2017 pentru prima dată

0
14 Ian 2017 - 18:30
O mașină electrică a terminat cursa Raliului Dakar 2017 pentru prima dată Marcelo Maragni Nasser al Attiyah (driver) and Timo Gottschalk (co-driver) in action during the 10th stage of Dakar Rally between Copiapo, Chile and Chilecito, Argentina on january 12th, 2011


Prima maşină sută la sută electrică aflată la startul Raliului Dakar în 2015, Acciona, a devenit, la a treia sa încercare, primul vehicul de acest tip care a terminat cursa, sâmbătă, după ultima cursă specială a ediţiei 2017, la Rio Cuarto (Argentina), informează AFP. 

Maşina cu nr.369, sponsorizată de Acciona, gigantul spaniol în energii regenerabile şi al BTP, a terminat pe locul 52, la 82 h 31 min. 48 sec. de câştigător, francezul Stephane Peterhansel (Peugeot). 

Dacă modelul 4x4 a fost amplu transformat după prima sa participare, versiunea 2017 este destul de apropiată de ediţia precedentă, cu adăugarea unei baterii suplimentare. Bateriile au o autonomie de 200 km, în funcţie de tipul terenului, iar încărcarea, care durează aproximativ o oră, se face prin branşament la generatoarele camioanelor de asistenţă. Agerpres

Citeşte mai multe despre:   raliul dakar,   masina electrica

 

Serviciul de email marketing furnizat de