x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Pont. Verificarea mecanică

0
27 Mai 2015 - 18:16
Pont. Verificarea mecanică


Atunci când cumpăraţi o maşină second-hand primul lucru pe care trebuie să îl faceţi e să o treceţi printr-un scurt examen mecanic. Se poate face la orice service şi costă în jur de 100 de lei. Maşina trebuie suită pe rampă şi i se verifică suspensia, structura de rezistenţă şi direcţia. Dacă la suspensie mai puteţi lăsa de la voi – o bucşă sau un amortizor nu sunt un capăt de ţară, când vine vorba de direcţie, treaba se schimbă. Cereţi un deviz estimativ al reparaţiilor pentru că s-ar putea să trebuiască să renegociaţi preţul maşinii pentru a o face aptă să circule pe străzi în condiţii de siguranţă. Când trebuie să vă luaţi gândul de la o maşină? Atunci când mecanicul vă arată că a suferit un eveniment serios în urma căruia structura de rezistenţă a fost compromisă. Cum ar fi un lonjeron deformat sau sudat care, la un eventual impact viitor, s-ar putea să nu mai ţină.
 

 

Serviciul de email marketing furnizat de