x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Schimbare de strategie. Electrice pe pile

0
Autor: Cătălin F.Vărzaru 21 Aug 2019 - 17:33
Schimbare de strategie. Electrice pe pile


Marea problemă a automobilelor electrice legată de autonomie s-ar putea rezolva pe viitor fără a dezvolta tehnologia acumulatorilor. Compania germană Bosch a semnat un parteneriat cu firma Powercell pentru a începe producția de masă a pilelor de combustie pentru autovehicule. Bosch estimează că în următorul deceniu 20% dintre mașinile electrice vor fi propulsate de pile de combustibil. "Este o soluție preferată pentru electrificarea vehiculelor comerciale, în special pentru cele care au nevoie de autonomie mare”, a declarat Stefan Hartung, directorul diviziei Automotive de la Bosch, citat de automarket.ro. Tehnologia Fuel Cell transformă hidrogenul în energie electrică care apoi este folosită la alimentarea motoarelor. Avantajele acestei variante de propulsie constau în timpul redus de alimentare, comparabil cu cel al unui automobil clasic, și greutatea redusă a mașinii în raportul cu una care se bazează pe celule de baterii. Bosch spune că, deocamdată, comercializarea și producția de masă a pilelor de combustie ridică probleme complexe de rezolvat, iar industria are nevoie de timp pentru dezvoltarea tehnologiei. Nu e de neglijat nici problemele de siguranță pe care le ridică stațiile de alimentare, recenta explozie din Norvegia fiind un exemplu de studiat.

 

Citeşte mai multe despre:   automobile,   electrice

 

Serviciul de email marketing furnizat de