In ciuda stralucirii de pe Wall Street, angajatii mega-bancilor de mare succes au si unele interdictii.
Acum, Morgan Stanley Smith Barney, cea mai mare unitate de brokeraj din SUA, va fi prima companie de manageriere a averilor care va permite brokerilor sai sa foloseasca Twitter.
De luna viitoare un grup de test de 600 de consultanti ai Morgan Stanley Smith Barney vor putea folosi din plin LinkedIn si vor avea acces partial la Twitter, potrivit unui memo intern obtinut de Reuters.
In sase luni programul va fi extins la intreaga forta de munca de 17.800 de consultanti.
"Cresterea social media a schimbat modul in care oamenii comunica unii cu altii si companiile interactioneaza cu clientii', spune boss-ul companiei, Andy Saperstein in memo.
Companiile de brokeraj se uita cu jind la faptul ca sute de milioane de oameni – inclusiv clientii lor – au imbratisat Twitter, LinkedIn si Facebook ca mod favorit de comunicare. Totusi, autoritatile de reglementare din industria financiara au impus limite privind utilizarea social media. Pentru a utiliza potentialul, Morgan Stanley trebuie sa instaleze sisteme care sa retina comunicarile facute de brokeri pe site-urile respective.
Comunicatiile realizate de brokeri sunt atent monitorizate de autoritati, fie ca sunt cele catre clienti sau catre opinia publica, reglementatorii incercand sa pazeasca publicul larg de fraude, reclama falsa si sfaturi proaste. Metodele de moda veche, precum conversatiile la telefon sI emailurile sunt sI ele captate sI arhivate.
Si alti giganti financiari, precum unitatea Merrill Lynch a Bank of America, Wells Fargo Advisors si UBS Wealth Management Americas testeaza integrarea social media.