Retelele de supermagazine netezesc drumul bancilor spre clienti. "Supermarketurile sunt antemergatori ai creditului de consum", a declarat ieri Petru Rares, presedintele Institutului Bancar Roman.
Retelele de supermagazine netezesc drumul bancilor spre clienti. "Supermarketurile sunt antemergatori ai creditului de consum", a declarat ieri Petru Rares (foto), presedintele Institutului Bancar Roman. Potrivit acestuia, exista banci in Romania care incep parteneriate cu magazinele inca din faza de proiectare a intrarii pe piata. Magazinele de tip discount au inceput sa coboare limita de adresabilitate, apropiindu-se de zonele rurale. Primele vizate sunt cele in care populatia rurala munceste in urban. In aceasta situatie se afla pana la 2,5 milioane de persoane din cele peste zece milioane din zona rurala. In marea majoritate a acestor magazine urmeaza sa fie cel putin o unitate bancara si cateva ATM-uri. Numarul de noi unitati bancare programate a se deschide anul acesta a ajuns la 700.