Vanzarile grupului francez Carrefour, numarul doi pe piata mondiala de retail, au crescut anul trecut cu 3,2% la nivel mondial, ajungand la 81,3 miliarde de euro.
Cel mai semnificativ avans a fost inregistrat de magazinele din Asia. Din cifra totala, piata franceza a contribuit cu aproape jumatate, in conditiile in care vanzarile realizate de Carrefour in magazinele din aceasta tara s-au situat la peste 40 de miliarde de euro. Restul Europei a constituit a doua piata regionala ca pondere. Aici, compania a obtinut incasari de 30,1 miliarde de euro in anul 2004.INVESTITII. Compania franceza opereaza in Romania patru magazine, din care trei in Bucuresti si unul la Brasov, si a anuntat ca va investi in urmatorii doi ani 100 de milioane de euro pentru deschiderea a patru noi hypermarketuri. Strategia de dezvoltare a grupului prevede deschiderea a doua magazine in fiecare an, in final urmarindu-se atingerea unui numar de 20 de centre comerciale. Valoarea totala a proiectelor programate in Romania este estimata la jumatate de miliard de euro, pana in prezent fiind investita o suma de 120 milioane de euro.