Hyundai a comercializat în Europa 191.338 de autovehicule în prima jumătate a anului 2010, cel mai mare volum semestrial de vânzări de când compania a început să importe autovehicule în Europa, cu peste 20 de ani în urmă, informează Hyundai Auto România.
Cele mai recente date furnizate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile /ACEA/ indică faptul că vânzările Hyundai au crescut cu 10,2 la sută comparativ cu primele şase luni ale anului 2009 - situându-se peste creşterea generală a pieţei europene, de 0,6 la sută.
Hyundai a ajuns la o cotă de piaţă de 2,6 la sută în Europa. Modelele gamei 'i' au avut evoluţii foarte bune în segmentele din care fac parte - i30 hatchback şi wagon, modele produse în Europa, au înregistrat creşteri ale vânzărilor cu 41 la sută faţă de primul semestru al anului 2009, depăşind împreună cifra de 60.000 de unităţi în 2010.
Modelul i20 proiectat în Europa, citează Agerpres, a atins o creştere de 40 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009, în timp ce modelul i10 a înregistrat o dinamică de trei procente.
ix35, SUV-ul Hyundai din segmentul C, a contribuit, de asemenea, la rezultatele din prima jumătate a anului în curs, fiind preluate peste 60.000 de comenzi în patru luni de la momentul la care a devenit disponibil pe piaţa europeană, în luna martie.
Scopul nostru a fost să păstrăm trendul atins în urma stimulentelor guvernamentale din 2009. Acum aceste programe vor lua sfârşit şi suntem fericiţi că suntem în ascensiune', a declarat Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe.
El a precizat că lansarea modelului ix35 în primul trimestru a compensat scăderea cererii care a afectat alţi producători auto.
Ne aflăm acum într-o poziţie oportună pentru atingerea obiectivului pentru anul în curs, şi anume dobândirea cotei de piaţă de 2,75 la sută. Deşi piaţa auto europeană se pregăteşte pentru provocările următoarelor luni, suntem rezervaţi, dar totodată optimişti, deoarece pentru noi va începe cea mai aglomerată perioadă de lansări de produse.
Vom aduce 10 modele şi versiuni noi pe piaţa europeană, unele în segmente complet noi mărcii noastre', a mai spus Allan Rushforth.
Citește pe Antena3.ro