LOGAN, IN ITALIA. Constructorul francez de automobile Renault va lansa modelul Logan, anul viitor, pe piata italiana, vanzarile estimate pentru 2006 fiind de cel putin 5.000 de unitati, in pofida popularitatii scazute a masinilor in trei volume, categorie din care face parte si Logan, pe aceasta piata. Lansarea comerciala va avea loc la 1 ianuarie 2006, insa dealerii au inceput deja sa preia comenzi, a declarat, joi, la Bologna, responsabilul pentru proiectul Logan in Italia, Roberto Romanini. Preturile vor fi aceleasi cu cele practicate in celelalte tari occidentale in care Logan a fost deja lansat. Pentru versiunea Ambiance, cu motor pe benzina de 1,4 litri, pretul este de 7.950 de euro si ajunge la 10.750 de euro pentru versiunea Laureate, cu motor Diesel de 1,5 litri.
NEGOCIERI. Sindicalistii de la Tractorul Brasov au inceput, ieri, negocierile cu reprezentantii concernului indian Mahindra&Mahindra pentru definitivarea acordului social, parte integranta a contractului de privatizare a societatii. Negocierile vor dura pana la semnarea contractului de privatizare, programata, potrivit calendarului AVAS, pentru 19 decembrie, a spus Gheorghe Apostu, liderul sindical de la Tractorul, citat de Mediafax. El a precizat ca administratia este cea care va hotari ce locuri de munca vor disparea de la Tractorul.
ANADOR, UN NOU CENTRU COMERCIAL. Pe locul unde, in urma cu 100 de ani, era primul depou de tramvaie cu cai din Bucuresti s-a deschis ieri centrul comercial Anador. Pastrand arhitectura vechii cladiri si spiritul locului, Anador ofera bucurestenilor 3.200 de metri patrati de galerii comerciale, cu diverse destinatii: supermarket, restaurante, cafenele, librarie, magazine de imbracaminte, farmacie si banca. "Este un mod mai aparte si mai personal de a face comert. Este un stil de reintoarcere la comertul traditional, in care negustorul face legatura intre marfa si client", spune Lou Geleherter, unul dintre investitorii si initiatorii acestui
proiect. (Daniela Ivan)
MARCA. Baileys(r) Irish Cream este lichiorul numarul 1 in lume si a sasea marca de profil dupa volumul de vanzari la nivel mondial. Inceputul lunii decembrie 2005 marcheaza lansarea noului Baileys(r) cu Fulgi de Gheata, simultan, in peste 100 de tari. Noul mix este o reteta simplu de pregatit: Baileys cu cuburi de gheata, amestecate in blender si servite in portii generoase, in pahare inalte... In Romania, echipa Baileys a pregatit programe speciale de
promotii, dedicate atat consumatorilor, cat si propriilor angajati. Turul de forta al echipelor de promotie Baileys incepe la 2 decembrie, in intreaga tara. De apreciat ca noua imagine a marcii Baileys este mult mai putin formala si reflecta cea mai noua tendinta - stilul Casual chic sau Shabby Chic.