Luchi Georgescu, președinte Meda Prod 98: “Au fost investiții pe creșterea capacității de producție și creștere specifică pentru anumite categorii de produse.”
Situată în București, Meda Prod este o fabrică construită și dezvoltată la standarde europene în care angajații se străduiesc să obțină “TOT CE E MAI BUN DIN CARNE”.
Unul dintre produsele care a fidelizat zeci de mii de consumatori sunt crenvurștii cu piept de pui în membrană naturală. Si alte categorii de produse fiert afumate au fost apreciate de consumatori datorită calității lor deosebite, fabrica fiind astfel nevoită să își mărească periodic capacitatea de producție. În prezent, compania produce zilnic peste 50 de tone de mezeluri, care sunt comercializate pe piața internă în cadrul a câteva mii de magazine, dar și în mai multe țări europene.
Luchi Georgescu, președinte Meda Prod 98: “Creșterea care a fost destul de susținută în acești doi ani, este datorită faptului că, capacitatea de producție pentru a fi absorbită a cerut o dezvoltare pe orizontală a zonelor în care Meda vinde.”
Consumatorii români preferă din ce în ce mai mult produsele premium, cu gust deosebit, care presupun carne și ingrediente de cea mai bună calitate. Așa cum sunt și salamurile crud-uscate.
Compania a făcut investiții semnificative inclusiv în sustenabilitate, a implementat un proiect pentru producere de energie verde pentru consumul propriu, și a construit un campus de locuințe pentru angajați.
Luchi Georgescu, președinte Meda Prod 98: “Am făcut o investiție într-un campus pentru angajați care nu sunt din București, noi având în această perioadă în jur de 750 de angajați.”
Iar planurile de viitor nu se opresc aici .
Luchi Georgescu, președinte Meda Prod 98: “Intrăm cu o nouă categorie de produse denumite de noi – Mai simplu, mai curat –. Deci un produs cu mai puține ingrediente, carne multă și cât mai sigur pentru sănătatea oamenilor inclusiv pentru sportivi sau cei care au diete speciale.”
Fabrica a fost înființată în 1998, iar parcursul ei a arătat că succesul s-a datorat în special calității produselor.
- În ultimii doi ani compania a investit 7 milioane euro în sustenabilitate și noi tehnologii
- Producătorul de mezeluri lansează o nouă gamă de produse cu sloganul: ”MAI SIMPLU, MAI CURAT”
- Produsele companiei, bune de consumat la orice vârstă