La fel se întâmplă şi în momentul în care o persoană fizică ajunge client KRUK. Se informează despre acest subiect, căutând, în rândul cunoscuţilor sau pe internet, păreri despre KRUK.
Ce păreri despre KRUK sunt fondate şi bune de luat în considerare?
Datoriile reprezintă unul dintre acele subiecte care stârnesc în jurul lor o mulţime de păreri, unele întemeiate, altele mai puţin. Spre exemplu, pentru cei ale căror datorii către diverse instituţii bancare şi nebancare sau furnizori de servicii sunt gestionate de KRUK România, este important să urmărească experienţele celor care au beneficiat de un ajutor real din partea acestei societăţi de recuperări creanţe.
Unul dintre primele lucruri de aflat ar fi ce este KRUK, pentru că şi în legătură cu acest subiect părerile sunt de regulă împărţite, dar adevărul este unul singur şi anume: KRUK România este o companie care a fost înfiinţată în anul 2007 şi este specializată în gestionarea creanţelor. Prin urmare, nu este o bancă.
Recuperarea datoriilor de către această companie se realizează atât pentru instituţiile financiare, cât şi pentru clienţii corporativi: bănci, companii de leasing, operatori de televiziune prin cablu, operatori de telefonie mobilă, furnizori de platforme digitale, producători de bunuri de larg consum sau furnizori de utilităţi.
Cel mai potrivit este ca persoanele interesate să afle mai multe detalii despre activitatea KRUK să acceseze paginile web oficiale ale companiei, pentru a afla direct de la sursă informaţii despre: misiunea, viziunea, oferta acestei companii. În plus, mai multe publicaţii oferă informaţii relevante despre aceasta. De exemplu, într-un articol recent, ziare.com scrie despre KRUK şi despre ajutorul pe care îl oferă în mod concret celor care trec printr-o perioadă dificilă şi nu-şi pot plăti datoriile.
Cum îi ajută KRUK pe clienţii săi?
Având în vedere obiectul său de activitate, compania KRUK şi-a perfecţionat de-a lungul timpului metodele şi instrumentele pentru recuperarea în bune condiţii a restantelor. Iată care sunt facilităţile pe care KRUK le pune la dispoziţie tuturor clienţilor săi:
- platformă sigură (eKRUK), unde sunt puse la dispoziţie toate informaţiile utile;
- accesul la cont este posibil de pe orice dispozitiv, în orice moment al zilei;
- posibilitatea efectuării de plăţi online pentru achitarea datoriilor;
- tot timpul clienţii au la dispoziţie diverse canale de comunicare cu angajaţii KRUK: prin telefon, prin live chat, prin e-mail, pe paginile de socializare ale companiei;
- dosarul KRUK este transparent pentru fiecare client;
- posibilitatea semnării unor angajamente de plată, în care fiecare client îşi poate stabili valoarea ratelor pe care le poate suporta;
Cei interesaţi de părerile altor persoane cu datorii care au colaborat cu KRUK, pot accesa platforma e-kruk.ro şi pot parcurge rubrica „Experienţele clienţilor”.
În concluzie, pentru a-şi face o părere cât mai aproape de adevăr despre activitatea KRUK, oamenii trebuie să consulte în primul rând sursele oficiale şi să le elimine pe cele îndoielnice, făcând diferenţa între informaţiile adevărate şi cele false.