x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

(P) De ce merită să îți promovezi afacerea pe LinkedIn?

0
16 Iun 2021 - 12:52
(P) De ce merită să îți promovezi afacerea pe LinkedIn?


LinkedIn a devenit în ultimii ani o oportunitate excelentă pentru întreprinderile mari și mici, deopotrivă, de a-și îmbunătăți rezultatele de promovare folosind marketingul, de a-și dezvolta gradul de cunoaștere a mărcii și de a interacționa cu clienții lor din întreaga lume.

Numeroase agenții, așa cum este și Agentia re7consulting din București, folosesc cu succes LinkedIn pentru a genera cele mai bune rezultate în domeniul promovării pentru diferite companii.

Fiecare agenție de marketing online se preocupa de imaginea clienților pe LinkedIn, iar acest demers aduce rezultate. Milioane de utilizatori de pretutindeni folosesc această platformă profesională, iar utilizatorii activi de servicii social media sunt din ce în ce mai prezenți aici.

LinkedIn este o platformă pe care companiile nu ar trebui să o ignore, în special cele din sectorul business-to-business (B2B). Avantajele utilizării acestui instrument de marketing sunt numeroase,  direcționarea către public este foarte specifică, există mai multe tipuri de anunțuri eficiente, rezultatele sunt măsurabile și cuantificabile.

Iată de ce e bine să înțelegi de ce publicitatea pe LinkedIn nu este doar o alegere bună, ci o necesitate pentru o promovare eficientă a oricărei afaceri. Sunt câteva avantaje care merită menționate, ca argumente pentru alegerea LinkedIn ca instrument de promovare.

 

  • Acces la un public profesionist

 

LinkedIn oferă un avantaj unic față de alte platforme care oferă servicii Social Media, cum sunt Facebook și Instagram, în ceea ce privește direcționarea către public. Nu există nicio altă platformă care să se apropie de ceea ce utilizatorii partajează pe LinkedIn, de exemplu:

  • Locația
  • Denumirea postului / funcția utilizatprului
  • Experiența de muncă - cv
  • Aptitudini
  • Numele companiei unde activează

 

  • Atingerea cu precizie a unui public țintă

 

Cu opțiunile avansate de direcționare, o campanie pe LinkedIn poate deveni foarte specifică. Poți viza utilizatorii prin alegerea locație, a funcției și profesiei lor, numele firmei unde lucrează, industria în care activează, interesele profesionale,etc.

 

  • Un buget adaptat necesităților

 

La fel ca majoritatea celorlalte platforme de publicitate pe rețelele de socializare, LinkedIn permite adaptarea bugetului în funcție de campanie. O agentie de marketing online care gestionează contul de LinkedIn al firmei tale poate schimba bugetul și sumele licitate din mers ca răspuns la performanța campaniei, pentru a te asigura că apar rezultate. Fiecare demers pe LinkedIn poate fi personalizat pentru publicul țintă. 

LinkedIn oferă InMail sponsorizat unde poți trimite mesaje personalizate publicului ales. Ai posibilitatea să încurajezi utilizatorii să descarce conținut exclusiv, se pot susține evenimente unde poți invita exact utilizatorii interesați de firma și produsele sau serviciile tale. Bugetul campaniilor pe LinkedIn este mereu bine gestionat, în funcție de utilizatorii activi cărora li se adresează.

 

  • Varietate mare de reclame

 

Când te ocupi de publicitate pe LinkedIn, poți utiliza text, imagini și videoclipuri. Există o serie de formae diferite pentru reclame –carusele, anunțuri prin e-mail și multe altele.

Fiecare tip de anunț oferă avantaje diferite, de la personalizare la prezentarea mai multor imagini într-un carusel. Cel mai bine este să testezi câteva tipuri diferite de anunțuri pentru a vedea care dintre acestea rezonează cu publicul și mesajul firmei tale. 

Lista anunțurilor disponibile pe LinkedIn include conținut sponsorizat , mesaje de e-mail personalizate, anunțuri text care sunt similare cu anunțurile de căutare Google prezentate în bara laterală

Anunțuri dinamice reprezintă o versiune personalizată pentru a promova postări de locuri de muncă, descărcări de conținut, pagini LinkedIn sau pentru a dirija trafic către un site web.

LinkedIn, o completare cu adevărat excelentă pentru o strategie de marketing online, are multe beneficii. Pentru a utiliza pe deplin potențialul LinkedIn, indiferent dacă ai nevoie de clienți potențiali B2B sau să ajungi la urechile unor profesioniști din industria în care activezi,  profilul de LinkedIn al firmei tale e bine să fie gestionat de o agenție specializată în servicii de marketing online și promovare social media.

Citeşte mai multe despre:   Agentia re7consulting

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Șomajul s-a situat la 3% în iunie 2021

Șomajul s-a situat la 3% în iunie 2021
La sfârşitul lunii iunie 2021, rata şomajului înregistrat la nivel naţional a fost de 3%, mai mică decât cea din luna anterioară cu 0,06 pp şi egală cu cea din luna iunie a anului 2020. Numărul total de şo...

Înmatricularile auto au crescut cu peste 20% în iulie 2021

Înmatricularile auto au crescut cu peste 20% în iulie 2021
Circa 17.500 de autovehicule noi au fost înmatriculate în luna iulie 2021, cu 20,3% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut, transmite Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile...

Prețurile producției industriale au crescut cu peste 11% în iunie 2021

Prețurile producției industriale au crescut cu peste 11% în iunie 2021
Preţurile producţiei industriale au crescut cu 11,8% în luna iunie 2021, comparativ cu aceeași perioadă din anul trecut, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS). Totodată, acestea au...

Piața locală de fuziuni și achiziții a crescut la 1,8 miliarde de euro în primul semestru din 2021

Piața locală de fuziuni și achiziții a crescut la 1,8 miliarde de euro în primul semestru din 2021
Valoarea totală estimată a tranzacțiilor de tip M&A a fost de 1,8 miliarde de euro în primul semestru din 2021, pentru circa 80 de tranzacții anunțate, arată o analiză PwC România. Astfel, prima...

Efect în lanț al prăbușirii acțiunilor grupului din care face parte eMag

Efect în lanț al prăbușirii acțiunilor grupului din care face parte eMag
Acţiunile grupului olandez Prosus, din care face parte şi eMag, au scăzut la mijlocul zilei de marți cu 6,4%, scrie ZF. Rezultatele vin după ce acţiunile Tencent, gigantul chinez din domeniul tehnologiei...

Administratorii speciali de la uzinele Cugir și Moreni au fost eliberați din funcții

Administratorii speciali de la uzinele Cugir și Moreni au fost eliberați din funcții
Administratorii speciali ai Uzinei Mecanică Cugir, Fabricii de Arme Cugir şi Uzinii Automecanica Moreni au fost eliberaţi din funcţie, a anunţat ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi...

BRD a înregistrat un profit net cu peste 50% mai mare în semestrul I din 2021

BRD a înregistrat un profit net cu peste 50% mai mare în semestrul I din 2021
BRD a înregistrat un profit net de 626 milioane de lei în semestrul I din 2021, cu 50,9% mai mare față de aceeași perioadă de anul trecut, când a fost de 415 milioane de lei. "Venitul net bancar a...

Românii, printre saracii Europei. Penultimul loc în UE la plecarea în concediu

Românii, printre saracii Europei. Penultimul loc în UE la plecarea în concediu
Circa 28% dintre cetățenii UE, respectiv 35 de milioane de persoane nu pot pleca în concediul de vară timp de o săptămână din cauza lipsei banilor. Totodată, procentul ajunge la 59,5% pentru cei aflați în...

Virgil Popescu face precizări despre acțiunile OMV la Petrom

Virgil Popescu face precizări despre acțiunile OMV la Petrom
Compania austriacă OMV nu poate vinde acţiunile pe care le deține la Petrom fără acordul statului român, a scris ministrul Energiei, Virgil Popescu, pe Facebook. "Din păcate, lansarea unor zvonuri...

Ministrul Economiei a eliberat din funcție administratorii speciali de la trei companii de stat

Ministrul Economiei a eliberat din funcție administratorii speciali de la trei companii de stat
Ministrul Economiei, Claudiu Năsui, anunță eliberarea de funcție a administratorilor speciali de la trei companii de stat: Uzina Mecanică Cugir, Fabrica de Arme Cugir și Uzina Automecanica Moreni. Salariile lor...

Contract Title: Aquisition of  Small lab equipment Publication reference: RORS-279/USAMVB Timisoara    

Contract Title: Aquisition of  Small lab equipment  Publication reference: RORS-279/USAMVB Timisoara    
Contract Title: Aquisition of  Small lab equipment Publication reference: RORS-279/USAMVB Timisoara     Banat’s University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine “King...

Prețul carburanților, ultima tușă a unui tablou sumbru

Prețul carburanților, ultima tușă a unui tablou sumbru
Anul acesta, odată cu trecerea lunilor, prețurile produselor de larg consum au început să crească din ce în ce mai agresiv. Guvernul pare depășit de situație și, mai degrabă, preferă să ocolească subiectul...

UE pierde 50 de miliarde de euro anual din plimbarea profiturilor. Cât pierde România, știe cineva?

UE pierde 50 de miliarde de euro anual din plimbarea profiturilor. Cât pierde România, știe cineva?
Plata impozitelor pe profit de către companiile multinaționale este o problemă care preocupă Comisia Europeană. Ea vrea ca toți acești giganți să fie obligați să-și declare public locul unde își realizează...

Companiile au cel mai puternic ritm de creștere din ultimii 12 ani

Companiile au cel mai puternic ritm de creștere din ultimii 12 ani
În trimestrul II al anului este estimat cel mai puternic ritm de creștere a companiilor din ultimii 12 ani. Câștigurile pe acțiune sunt prognozate să se aprecieze cu peste 63% pentru companiile de pe Wall Street,...

Consiliul Concurenței analizează preluarea Ergo Asigurări de către Signal Iduna

Consiliul Concurenței analizează preluarea Ergo Asigurări de către Signal Iduna
Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Signal Iduna Asigurare Reasigurare S.A. intenționează să preia companiile Ergo Asigurări S.A. și Ergo Asigurări de Viață S.A. Signal Iduna Asigurare...
Serviciul de email marketing furnizat de