x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Petrecere fără organizator

Petrecere fără organizator

de Elena Stan    |    15 Sep 2009   •   00:00
Petrecere fără organizator

După proverbul "cine se frige cu ciorbă suflă şi în iaurt", Udrea a început să treacă în caie­tul de sarcini până şi producătorul de la care va fi achiziţionată şampania ce urmează a fi servită participanţilor la evenimentele organizate de Ministerul Turismului la Varşovia.

Reprezentanţii Ministerului Turismului au trecut în caietul de sarcini de la brăţări USB inscripţionate cu logo România până la mâncărurile ce vor fi servite de participanţii la eveniment, decoraţiuni cu flori şi coşuri cu fructe. Potrivit informaţiilor postate pe site-ul MT, ieri era termenul pentru selecţia de ofertă pentru contractarea unei firme care să se ocupe de organizarea Zilelor Turismului Românesc la Varşovia.

Manifes­tă­rile culturale urmează să se desfăşoare în perioada 25-26 septembrie, cu ocazia inaugurării Biroului de Turism al României la Varşovia. Din cauza condiţiilor impuse în ca­ietul de sarcini, nici o firmă nu a depus ofertă în vederea organizării evenimentelor.


CERINŢE
Firmele trebuiau să depună oferte până ieri, 14 septembrie, la ora 10:00, urmând ca la ora 12:00 să aibă loc întrunirea comisiei de selecţie, pentru desemnarea firmei câştigătoare. Deoarece nici o firmă nu a fost interesată să organizeze aceste manifestări culturale, comisia de selecţie nu s-a mai întrunit ieri. "Nici o firmă nu a depus ofertă pentru a organiza evenimentele pe care vrem să le derulăm la Varşovia. Nu suntem fericiţi că se întâmplă aşa, însă vom organiza o altă selecţie de ofertă, cu care sperăm să avem mai mult succes", ne-au explicat surse din cadrul MT.

Ofertele, realizate în limba engleză sau polonă, trebuiau depuse la sediul reprezentanţei de Promovare Turistică a României la Varşovia. Criteriul de selecţie îl constituie preţul cel mai scăzut, în condiţiile respectării cerinţelor caietului de sarcini. Manifestările culturale şi informative, organizate de MT, se adresează atât publicului larg, cât şi specialiştilor, reprezentanţilor din mass-media poloneză şi din industria turistică, având drept scop promovarea României ca destinaţie turistică. Reprezentanţii MT au luat în calcul chiar posibilitatea plăţii unui avans de maximum 30% din valoarea contractului.

Pentru evenimentul din 25 septembrie 2009, unde sunt aşteptate circa 200 de persoane, vor fi pregătite prăjituri româneşti, precum cozonac, plăcintă cu brânză, plăcintă cu mere, negresă şi fursecuri, dar şi antreuri tradiţionale precum cârnaţi olteneşti, fasole bătută, salată de vinete, mezeluri, salată de legume. În plus, trebuie să existe şi platouri cu fructe, cafea, bău­turi răcoritoare, vin. Se estimează că va fi nevoie de 100 de sticle cu şampanie ro­mâ­neas­că (Zarea) sau vin spumant (Jidvei), şi nu vor lipsi decoraţiunile pentru bufet, inclusiv flori.


SERVICII DE TIPĂRIRE
Reprezentanţii MT estimează că vor avea ne­vo­ie de 3.000 de broşuri despre România, cu harta pliantă a României ataşată, precum şi de 400 de invitaţii imprimate cu logo România şi adre­sa biroului de turism din Varşovia. De ase­menea, este menţionat în caietul de sarcini şi 300 de afişe format B1 pentru promovarea concertului din 26 septembrie, afişate timp de o săp­tămână în centrul Varşoviei. Layout-ul va fi rea­lizat de firma organizatoare, fiind stabilit îm­preună cu Biroul de Turism al României la Var­şovia. Va fi emis şi un comunicat de presă de şase pagini.

Societatea care se va ocupa de organizarea evenimentului trebu­ie să închi­rie­ze spaţii, să angajeze formaţii etc. Pentru evenimentul de tip Café Concert se d­o­reş­te o locaţie istorică, având o suprafaţă de 250 mp şi o ca­pa­ci­tate de 200 de persoane. Spaţiul va fi amenajat pentru cocteil şi va fi dotat cu tehnica necesară reali­ză­rii unor prezentări multimedia şi cu o scenă.

Pentru concertul din 26 septembrie 2009 se va închiria un club din centrul ora­şu­lui, care se bucură de notorietate în rândul ti­ne­rilor. La 25 septembrie va concerta o for­ma­ţie din Ro­mâ­nia, care să aibă în repertoriu mu­zi­că din Bu­cu­­reştiul de altădată, combinată cu muzică mo­der­nă tip "lounge/ chill out music". Pentru con­certul din 26 septembrie se va lua în con­si­de­raţie o formaţie românească de muzică pop, tânără, cu succes pe piaţa po­lo­ne­ză.

×