x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Românii au devenit dependenţi de hypermarket-uri

Românii au devenit dependenţi de hypermarket-uri

24 Noi 2011   •   12:51
Românii au devenit dependenţi de hypermarket-uri

Majoritatea romanilor isi fac cumparaturile regulate in marile magazine. Potrivit unui studiu realizat pentru CaleaEuropeana.ro de Reveal Marketing Research, mai mult de jumatate dintre respondenti au declarat ca hypermarket-ul este tipul de magazin pe care il prefera. In top urmeaza supermarket-urile, si abia pe locul trei minimarket-urile din imediata proximitate a gospodariilor. Din minimarket-uri cumpara mai mult femeile decat barbatii, persoanele peste 55 de ani, cu educatie medie si venituri intre 500 si 1.000 de lei.

Magazinele de discount sunt preferate de femei, persoane peste 55 de ani, cu educatie medie, cu venituri intre 500 si 2.000 de lei.

Magazinele de tip cash&carry au cliebti preponderent din randul barbatilor, cu varste intre 36-55 de ani, cu venituri intre 1.001-2.000 de lei si cu educatie superioara.

Persoanele intre 18-35 de ani merg in hypermarket-uri mai des de o data pe saptamana, obiceiul lor fiind semnificativ diferit fata de cel al seniorilor de peste 55 de ani, care merg de 2-3 ori pe luna.

In medie, sumele cheltuite in marile magazine trec de 200 lei/vizita.

'Comportamentul de cumparare este determinat de echilibrul dintre beneficiile emotionale si cele rationale. In contextul actual al pietei, mesajul rational este cel care primeaza,comportamentul de cumparare fiind unul precaut', a declarat Marius Luican, General Manager, Reveal Marketing Research.

×
Subiecte în articol: studiu preferinte cumparaturi