Votca Sankt Petersburg ar putea disparea de pe piata, dupa preluarea Sped Production de catre Euroavipo.
FLORINA ZAINESCU
Aceasta deoarece producatorul coniacului Unirea va desfasura o analiza a marcilor Sped Production - printre care se numara si votca Sankt Petersburg - pentru a decide daca acestea vor continua sa fie produse, a declarat Gheorghe Zlotea, directorul gene-ral al Euroavipo. "Analiza noastra va cuprinde statutul juridic al fiecareia dintre aceste marci, evolutia cotei de piata in ultima perioada si marimea investitiilor necesare continuarii in bune conditii a productiei", a spus acesta.
MOTIVE. "Am decis sa preluam Sped Production pentru ca aveam nevoie sa marim rapid capacitatea de productie pentru marca Unirea, pe fondul unei cresteri puternice a vanzarilor", sustine Zlotea. Conform datelor furnizate de MEMRB Retail Audit, in lunile iunie-iulie 2003, cota de piata a Unirea era de 7,1% in volum si 4,5% in valoare, ea crescand la 22% in volum si 16,1% in valoare, in aceeasi perioada a lui 2004. Capacitatea de productie a fabricii de la Posta Calnau, de 3 milioane de sticle de 0,5 litri pe luna, a devenit insuficienta, a precizat Gheorghe Zlotea. "Alcoolul fabricat la Sped Production este de foarte buna calitate, iar tehnologia existenta ne va asigura producerea marcii noastre la aceleasi standarde", a adaugat acesta.
PLANURI. Investitiile viitoare ale companiei vor fi directionate astfel incat fiecare unitate de productie sa beneficieze de linie de imbuteliere proprie, spun cei din conducerea Euroavipo.
Citește pe Antena3.ro


