Votca Sankt Petersburg ar putea disparea de pe piata, dupa preluarea Sped Production de catre Euroavipo.
FLORINA ZAINESCU
Aceasta deoarece producatorul coniacului Unirea va desfasura o analiza a marcilor Sped Production - printre care se numara si votca Sankt Petersburg - pentru a decide daca acestea vor continua sa fie produse, a declarat Gheorghe Zlotea, directorul gene-ral al Euroavipo. "Analiza noastra va cuprinde statutul juridic al fiecareia dintre aceste marci, evolutia cotei de piata in ultima perioada si marimea investitiilor necesare continuarii in bune conditii a productiei", a spus acesta.
MOTIVE. "Am decis sa preluam Sped Production pentru ca aveam nevoie sa marim rapid capacitatea de productie pentru marca Unirea, pe fondul unei cresteri puternice a vanzarilor", sustine Zlotea. Conform datelor furnizate de MEMRB Retail Audit, in lunile iunie-iulie 2003, cota de piata a Unirea era de 7,1% in volum si 4,5% in valoare, ea crescand la 22% in volum si 16,1% in valoare, in aceeasi perioada a lui 2004. Capacitatea de productie a fabricii de la Posta Calnau, de 3 milioane de sticle de 0,5 litri pe luna, a devenit insuficienta, a precizat Gheorghe Zlotea. "Alcoolul fabricat la Sped Production este de foarte buna calitate, iar tehnologia existenta ne va asigura producerea marcii noastre la aceleasi standarde", a adaugat acesta.
PLANURI. Investitiile viitoare ale companiei vor fi directionate astfel incat fiecare unitate de productie sa beneficieze de linie de imbuteliere proprie, spun cei din conducerea Euroavipo.Citește pe Antena3.ro