x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Turist în România II

Turist în România II

de Elena Stan    |    09 Oct 2009   •   00:00

După eşecul primei licitaţii pentru campania Turist în România din vară, Ministerul Turismului (MT) va organiza luna viitoare o nouă licitaţie pentru promovarea ofertei turistice a României.



Bugetul alocat pentru programul "Turist în România" este de 1,72 milioane de lei (400.000 de euro). MT vrea să achiziţioneze servicii de publicitate media pentru Crăciun în Maramureş, pentru perioada 2-22 decembrie. De data aceasta, 180.000 de euro ar urma să ajungă la Pro TV, Antena 1 va primi 140.000 de euro, iar Realitatea TV circa 80.000 de euro. Ca şi data trecută, posturile tv nu sunt nominalizate în caietul de sarcini, însă se vorbeşte de primul post generalist, al doilea post generalist şi prima staţie de ştiri. Ofertele sunt aşteptate până la 19 noiembrie. Ministerul va achiziţiona spaţiu publicitar pentru difuzarea a două spoturi de 30 de secunde pentru promovarea Sărbătorilor de iarnă în Maramureş.

La sfârşitul lunii iulie, MT anunţa că Best Advertising&Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România", cu o ofertă de 3,61 milioane de lei, fără TVA. Spoturile urmau să fie difuzate pe trei posturi de televiziune, însă acestea au refuzat, deoarece preţurile erau mult sub cele practicate în acel moment.

×
Subiecte în articol: economic