x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Produse de-ale locului, respect și comunitate – secretele succesului în retailul românesc

Produse de-ale locului, respect și comunitate – secretele succesului în retailul românesc

23 Dec 2024   •   17:59
Produse de-ale locului, respect și comunitate – secretele succesului în retailul românesc

Ca să construiești azi o rețea de magazine de succes, trebuie să faci mai mult decât doar business. Trebuie să fii de-al locului, să mergi în comunitate și să asculți de ce are nevoie clientul. Să-i oferi nu doar un produs, ci calitate, gust local, respect și sentimentul că nu doar plătește, ci e şi parte a unei identități care se construiește, până la urmă, și cu ajutorul lui.

Asta a reușit să realizeze o rețea de magazine la noi, după 20 de ani de activitate. Când PENNY România și-a luat angajamentul acum 10 ani, poate puțini oameni puteau garanta că va avea forța de a-și atinge obiectivul de creștere de la 150 de magazine la 400 până în 2025.

Daniel Gross, CEO, PENNY România: „Ne-am propus până în 2029 să depășim 619 magazine, iar până undeva în orizontul 2030 să avem investiții de încă un miliard de euro în România.”

 Sebastian Costin, Head of Expansion, PENNY România: „Suntem deja prezenți în toate orașele mari și vrem să rămânem parteneri constant în orașele medii și în zonele rurale.”

Când investești în România, investești în comunități și oameni.

Sebastian Costin, Head of Expansion, PENNY România: „Nu e doar business. Este vorba despre responsabilitate socială. Încercăm să identificăm locațiile unde comunitățile au nevoie de noi. Și să venim acolo cu infrastructură comercială modernă.”

 E de fapt o misiune pe care și-au asumat-o, aceea de-a fi de-ai locului: să asigure locuri de muncă, hrană accesibilă, să ofere calitate, carne 100% românească și produse Triplu RO. Această etichetă este acordată doar produselor care îndeplinesc 3 condiții esențiale: 

·        au ingredientul principal provenit din România.

·        sunt procesate în România.

·        sunt ambalate aici, la noi în țară.

Daniel Gross, CEO, PENNY România: „În esență, dacă cumpărăm românește, ceea ce zicem Triplu RO, în primul rând ajutăm să rămână valoare adăugată în comunitate. Local înseamnă și mai proaspăt, pentru că e mai aproape de câmp. Nu în ultimul rând, foarte important, dacă cumpărăm local, suntem automat și sustenabili pentru că se reduce amprenta de dioxid de carbon.”

În acest moment, retailerul își alimentează magazinele din patru centre logistice și se pregătește să deschidă încă unul anul viitor, la Mihăilești, în județul Giurgiu, pentru a deservi magazinele nou deschise.

Traian Despa, Head of construction, PENNY România: „Depozitul de la Filiași a fost certificat ca cea mai verde clădire industrială din lume. Şi vom folosi aceleași criterii de construire sutenabilă și pentru depozitul de la Mihăilești.”

Respect pentru mediu înseamnă respect pentru viață, iar asta se vede din investițiile masive în sustenabilitate și un standard de construcție de la care compania nu se abate.

Traian Despa, Head of construction, PENNY România: „Magazinele sunt foarte bine izolate, fonic și termic. Toate acestea ne permit reducerea consumului de energie electrică.”

Recunoașterea ca Angajator de top în 2024 demonstrează că, pe lângă servicii locații și comunități, compania investește și în cei peste 7.300 de angajați.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

 

·        La sfârșitul lui 2024, retailerul și-a extins rețeaua la 400 de magazine

·        Până în 2030, obiectivul retailerului este să depășească 619 magazine și un miliard de euro investiți

·        Fiecare magazin nou este certificat BREEAM In-Use

·        Peste 100de magazine PENNY sunt echipate cu panouri fotovoltaice

 

 

 

×