Antena 1 a fost lider de audienta in prime time (19:00-23:00), luni seara, pentru categoria de varsta 15-24 de ani, iar "Observatorul" de la ora 19:00 a avut cel mai numeros public cu studii superioare (8,1% rating), in comparatie cu Pro TV (5,9% rating) sau TVR 1 (2,8%).
Principala emisiune de stiri a Antenei 1 de luni seara a avut ca subiect principal o stire in exclusivitate, prin care s-a demonstrat ca mecanicii auto fac bani mai degraba din nepriceperea clientilor decat din meserie, victimele lor preferate fiind femeile. Doua reporterite ale Antenei 1 au mers la trei service-uri, "inarmate" cu o camera ascunsa si cu o masina noua, care mergea perfect, pentru a verifica daca mecanicii auto angajati sunt profesionisti sau doar profitori. Daca le-ar fi ascultat sfatul, masina cea noua ar fi trebuit aruncata... "American Ninja 5", filmul transmis luni seara de Antena 1, pe intervalul orar 20:00-22:04, a fost lider de audienta la categoria de varsta 18-29 ani, urban, conform TNS - AGB International.Rating-ul inregistrat de televiziunea Antena 1 cu aceasta productie americana a fost de 5,1%, spre deosebire de Pro TV, care a avut 4,9% intre aceleasi ore, cand a fost transmis filmul "Fugarele", si TVR 1, cu 1,1% pentru pelicula cinematografica "Visuri dragi".
Citește pe Antena3.ro