Branduri şi case construite româneşte
Pasii necesari ridicarii unui edificiu incep cu stabilirea planurilor, dupa care este turnata fundatia si se cladeste strat cu strat pana ia forma dorita de proprietari. Aceste etape nu sunt necesare doar in constructia de case, ci si in constructia de branduri. Antreprenorii romani sunt din ce in ce mai deschisi spre a construi afaceri bine fundamentate din toate punctele de vedere, astfel incat produsele sau serviciile lor sa fie preferate in favoarea brandurilor straine. Un exemplu interesant de dezbatut este industria materialelor de constructie unde inovatia are un rol important.
Programul "Cel Mai Promitator Brand Romanesc' lansat de agentia de branding si design Seed Consultants are ca obiectiv principal sa incurajeze companiile sa isi afirme dorinta de relansare ori reinventare pentru a atrage atentia publicului autohton, iar acesta sa consume mai multe produse locale.
Evolutie
Un jucator important pe piata de acoperisuri premium cu acoperire de piatra naturala, a evoluat in ultimii ani de la stadiul de distribuitor la cel de producator. In februarie 2011 a inceput sa produca jgheaburi si burlane Novatik, iar din iunie 2012 produce si tigla. Compania prahoveana isi asuma rolul de a educa in speranta ca in viitor va crea o piata al carei nume va fi "tigla tip Novatik'. Colaborarea cu Seed Consultants a fost una de succes datorita faptului ca echipa a inteles foarte bine modelul de business si astfel au fost puse bazele brandului de produs Novatik.
Fani
Matei Ion este constructor de mai bine de 15 ani, este din Alexandria si un mare fan al produselor romanesti: "Imi place sa descopar mereu materiale de la noi, pentru ca am incredere mai multa in ele. Stiu unde sunt facute, inteleg cum au fost gandite, pentru ce tip de clima si stiu ce tipuri de materiale ofera fiecare producator. De cate ori am ocazia, propun clientilor mei materiale Novatik. Experienta lor pe piata de profil imi garanteaza ca din momentul in care munca mea este terminata, ea va ramane acolo mult timp', ne-a impartasit Matei din experienta sa.
Despre Seed Consultants
Seed Consultants crede in puterea companiilor romanesti de a patrunde pe piata si de a concura cu branduri multinationale, chiar si la nivel international. "Cel Mai Promitator Brand Romanesc' aduce in fata produsele, le face mai cunoscute si in functie de capacitatea lor de comunicare, ele pot ajunge branduri de succes.
Seed Consultants este agentia de branding din Romania care are un parteneriat cu o companie internationala de consultanta de branding si design. Printre clientii Seed Consultants se numara branduri renumite precum: Income Magazine, Ciserom, Laboratoarele Vorel, Vulping, Volksbank, Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom, Antena 1, GSP TV, Galador, Intact Media Academy, Novatik, Final Distribution.

Ştiri din .ro
„Mistreţul orb şi alte prevestiri”. O colecţie de poveşti fascinante, de Nicolae Dan Fruntelată. De mâine, cu Jurnalul. „Doar cultura ne poate vaccina împotriva tuturor pandemiilor din lumea asta”

Serialul dramă Pe viață (For Life), din 12 aprilie, la AXN. Drumul de la o condamnare pe viață la o carieră în avocatură

BAFTA 2021: road-trip-ul american Nomadland triumfă

Kunsthalle Bega anunță deschiderea sezonului expozițional cu solo showul Laurian Popa - Soft Objects

Actorul platit cu 1,7 milioane dolari/episod, în serial la TVR1
Experimentul DAU. Natasha, premiat cu Ursul de Argint la Berlin, lansat în premieră pe TIFF Unlimited

Artiștii TEATRULUI MUZICAL AMBASADORII reprezintă România la Competiția Internațională GOLDEN DANCE

Romanian Classics in English: Serie de evenimente sincretice dedicate lui Liviu Rebreanu (literatură, teatru, film și muzică) la ICR Londra
„LIBERTY”, unul dintre cele mai recente proiecte europene TNRS, aduce noi oportunități pentru tinerii artiști

Experiment fotografic, pictură live și performance Poetrip în luna aprilie la galeria Celula de Artă din București

Competiția One World Romania 14

Ediție aniversară a Zilelor Filmului Românesc, cu ocazia împlinirii a 15 ani de existență a ICR Stockholm

Italia o citește pe Doina Ruști. „Omulețul roșu”, reeditat la Roma după 10 ani de la succesul primei traduceri

Gheorghe Săsărman - 80. Lansare de carte: „Alfabetul distopiilor”
