x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Media - Intact investeste 12.000.000 $ in Antena 2 si Antena 4

Media - Intact investeste 12.000.000 $ in Antena 2 si Antena 4

de Cristiana Stamatescu    |    30 Noi 2005   •   00:00
Media - Intact investeste 12.000.000 $ in Antena 2 si Antena 4

In curand, romanii vor avea la dispozitie inca doua noi televiziuni: trustul Intact anunta o investitie de 12 milioane de dolari in alte doua posturi tv.

In curand, romanii vor avea la dispozitie inca doua noi televiziuni: Trustul INTACT anunta o investitie de 12 milioane de dolari in doua posturi tv, Antena 2 si Antena 4.

Postul TV Antena 2 va fi condus de Valentin Nicolau, iar Antena 4 - Euforia Lifestyle TV, care are drept target un public premium - ca si Antena 3 - va fi condus de directorul de Programe al Antenei 1, Florin Nicoara.

Probele tehnice pentru aceste posturi vor incepe la sfarsitul lunii decembrie, urmand ca lansarea oficiala sa aiba loc in prima parte a anului urmator.

PUBLIC FEMININ. Antena 4 - EUFORIA Lifestyle TV - are public-tinta femeile cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani, din mediul urban si rural, cu studii medii si superioare, cu venituri medii si mari, cu putere de decizie in privinta achizitionarii de bunuri si servicii, care au preocupari sportive, artistice, legate de alegerea si practicarea unui stil de viata sau de dezvoltare personala si sociala, a unor hobby-uri. Preocupate din ce in ce mai mult de cariera, dar si de implinire in viata de familie, femeile au nevoie de informatie. Euforia Lifestyle TV va raspunde prin creativitate acestor solicitari si provocari pe care le traiesc azi femeile din Romania si din intreaga lume.

Acest nou post dedicat in exclusivitate femeilor va emite 24 de ore/zi, sapte zile/saptamana si va avea o oferta variata de programe, cuprinzand informatii si sfaturi practice in legatura cu cele mai diverse aspecte ale stilurilor de viata - casa si gradina, auto, sport, cresterea copiilor, moda si accesorii, sanatate si frumusete, activitati gospodaresti, design, viata de cuplu; transmisii in direct de la diverse evenimente care prezinta interes pentru publicul-tinta; programe de fictiune, seriale si filme; retete culinare, sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa.

FEBRUARIE 2006. "Euforia Lifestyle TV vine cu o oferta de nerefuzat pentru orice reprezentanta a sexului frumos: tot ceea ce reprezinta sau are legatura cu motivele de bucurie din viata oamenilor se va regasi in oferta de programe a canalului EUFORIA Lifestyle TV, a carui lansare va avea loc la sfarsitul lunii februarie a anului 2006", declara directorul general al postului, Florin Nicoara.

PROGRAME. In grila de programe a noului post va fi prezent talk-show-ul numarul 1 din intreaga lume, vreme de 19 sezoane consecutive: The Oprah Winfrey Show. Urmarit de un numar de 49 de milioane de telespectatori pe saptamana in Statele Unite, The Oprah Winfrey Show depaseste barierele culturale si impresio-neaza, pentru ca atinge corzile sensibile ale umanitatii simple. Absolventa a Universitatii de Stat din Tennessee, licentiata in Comunicari ale Discursului si Arta Interpretarii, Oprah este prima femeie din lume care detine si produce propriul ei talk-show de televiziune. Oprah Winfrey Show va fi transmis de cinci ori pe saptamana.

O alta supriza a grilei televiziunii Euforia Lifestyle TV este "Jurnal intim" - talk-show/magazin pe teme de sex si terapie de cuplu, al carei gazda este Dana Petrescu. "Am decis sa realizez acest talk-show neconventional, pentru ca mi-a placut ideea de a vorbi fara reticente despre sex, cred in emanciparea sexuala a femeii si imi place sa fac lucruri care nu s-au mai facut", spune Dana.

PUBLIC MASCULIN. Antena 2 este un post dedicat publicului masculin care stie ce cauta, stie ce nu-i place, exploreaza si are curajul sa ceara; un manifest impotriva soap-urilor si a telenovelelor. Este locul unde fiecare barbat se va regasi, pentru ca programele sunt create special pentru ca el sa se simta bine. "Programele acestei televiziuni vor fi orientate spre dorintele si asteptarile exclusiviste ale barbatilor: tinta principala - hobby-ul! Ne propunem ca Antena 2 sa fie locul de refugiu al barbatilor", declara Valentin Nicolau, seful de proiect al postului Antena 2.

Antena 2 va emite 24 de ore din 24, la inceput cu o grila redusa si are drept public-tinta barbatii cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani, din mediul urban si rural, cu studii medii si superioare, cu venituri medii si mari.

"Grupul Intact a demonstrat ca poate fi un driver al pietei de media romanesti atat prin diversitatea mijloacelor de comunicare cat si prin calitatea prestatiilor acestora. Anul 2005 a fost pentru noi unul al investitiilor in tehnologie, dar si al extinderii, al aparitiilor si relansarilor atat in mediul audiovizual, cat si in cel al presei scrise. Am lansat trei titluri noi in presa: Saptamana Financiara, Tango si TopGear. Am lansat postul de stiri Antena 3, adresat publicului premium, de care suntem foarte mandri; am relansat postul Romantic FM si acum pregatim lansarea acestor doua noi posturi de televiziune si a unui post de radio pentru bucuresteni", a mai declarat Camelia Voiculescu.

ANTENA 2
"Programele acestei televiziuni vor fi orientate spre dorintele si asteptarile exclusiviste ale barbatilor: tinta principala - hobby-ul! Ne propunem ca Antena 2 sa fie locul de refugiu al barbatilor" - Valentin Nicolau, sef de proiect Antena 2

ANTENA 4
"Antena 4 - Euforia Lifestyle TV vine cu o oferta de nerefuzat pentru orice reprezentanta a sexului frumos: tot ceea ce reprezinta sau are legatura cu motivele de bucurie din viata oamenilor se va regasi in oferta de programe" - Florin Nicoara, director general Antena 4

Â

TRUSTUL INTACT
Prin aceste doua noi lansari, trustul INTACT aliniaza piata tv din Romania la tendintele pietei tv internationale, aceea de a exista posturi de televiziune dedicate exclusiv categoriilor mari demografice.

Trustul de presa INTACT este unul dintre deschizatorii de drumuri in industria mass-media din Romania. Este condus in prezent de Camelia Voiculescu si este alcatuit de Antena 1, Antena 3, postul de radio Romantic FM, publicatiile Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Saptamana financiara, TopGear, Tango precum si din firma de productie TV Intact Production.
×