"Dacă nimeni nu te ascultă atunci când ai ceva important de spus, atunci această carte este pentru tine." (Psychology Today)
O carte scrisă delicios de doi autori sclipitori a apărut la Editura Curtea Veche. "Idei cu impact garantat – de ce unele idei supravieţuiesc, iar altele dispar" este mai mult decât un manual pentru cei care muncesc într-un office şi, indiferent de ramura în care activează, lucrează cu "idei". "Am scris această carte pentru a veni în ajutorul celor care vor ca ideile lor să prindă. Prin a prinde ne referim la faptul că ideile vor fi înţelese, reţinute şi vor avea un impact de durată – schimbând opiniile sau comportamentul celor care le receptează", sunt de părere Chip Heath şi Dan Heath, cei doi autori americani.
BUN-SIMŢ. Sfaturile celor doi sunt de bun-simţ. Autorii încearcă să impună câteva reguli elementare: este bine să fii original, însă şi cea mai mare originalitate trebuie să aibă reguli la bază. "Dacă doriţi să vă comunicaţi ideile celorlalţi va trebui să vă încadraţi între limitele regulilor care au permis şi altor idei să supravieţuiască în timp. Vreţi să inventaţi noi idei, nu noi reguli. Cartea nu poate oferi o reţetă infailibilă. (...) Dar vă promitem următoarele: indiferent de gradul de "creativitate naturală" cu care aţi fost înzestraţi, noi vă vom arăta cum un mic efort direcţionat poate face ca aproape orice idee să-şi sporească impactul asupra celorlalţi, iar o idee cu impact are mai multe şanse de a produce o schimbare. Tot ceea ce aveţi de făcut este să înţelegeţi cele şase principii ale ideilor cu priză la ceilalţi."
Semnale editoriale
Simply better
EDITURA PUBLICA. Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astăzi, simplu şi la obiect, care atrage atenţia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce contează cu adevărat în dezvoltarea unei afaceri. Barwise şi Meehan argumentează că o diferenţiere de succes nu constă în oferta de produse unice, ci în categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp şi produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi. "Secretul" constă în a oferi toate acestea substanţial şi constant mai bine decât competitorii.
Cel pe care ţi-l doreşti
EDITURA CORINT. Când Nancy vede ce cadou de Crăciun i-a pregătit sotul ei, o maşină roşie de tuns iarba, realizează că bijuteria pe care o aştepta era destinată altcuiva. Cui oare? Carmen, prietena cea mai bună a lui Nancy, a renunţat la iubire când şi-a pierdut soţul adorat. Acum are nevoie de un bărbat care să-i redea încrederea în viaţă. Dar unde să-l găsească? Din clipa în care o cunoaşte pe scorpia ce ar putea să-i devină mamă vitregă, Mia se hotărăşte să joace rolul lui Cupidon – săgeţile ei vor crea confuzie, deschizând însă şi drumul adevăratei iubiri...
Cum să formezi lideri ca Jack Welch
EDITURA METEOR PRESS. Volumul conţine lecţii de viaţă despre abilităţile fundamentale de conducere, asumarea riscului, puterea de decizie, capacitatea de a-ţi inspira şi motiva subalternii. Această carte practică şi foarte utilă îşi atinge scopul, dat fiind că cititorul ei ajunge repede la următoarea concluzie: "Sunt în stare să fac asta". Directori executivi de renume sunt surprinşi în ipostaza convingătoare a omului obişnuit, cu eşecurile, reuşitele şi revelaţiile sale.
Îndrăzneala de a spera
EDITURA RAO. Volumul scris de însuşi Barack Obama analizează insecuritatea economică crescândă a familiilor americane, tensiunile rasiale şi religioase din stat şi ameninţările transnaţionale – de la terorism la pandemii – care se adună dincolo de graniţele Statelor Unite. Preşedintele SUA – doar candidat la momentul redactării cărţii – vorbeşte, de asemenea, despre rolul pe care îl joacă credinţa într-o democraţie. La baza poveştilor lui despre familie, prieteni, membri ai Senatului şi chiar despre preşedinte stă căutarea neobosită a unei legături: fundamentul pentru un consens politic dătător de speranţă.
Citește pe Antena3.ro