x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Concurenta - Placebo la Arene

Concurenta - Placebo la Arene

de Alex Revenco    |    13 Aug 2006   •   00:00

BIZUL DIN SHOWBUSINESS
Desi am avut un an plin, din punct de vedere concertistic, cu 50 Cent, Billy Idol, HIM, Fatboy Slim etc. spectacolele Depeche Mode si Shakira s-au evidentiat prin promovare, bilete vandute si, implicit, numar de spectatori.

BIZUL DIN SHOWBUSINESS
Desi am avut un an plin, din punct de vedere concertistic, cu 50 Cent, Billy Idol, HIM, Fatboy Slim etc. spectacolele Depeche Mode si Shakira s-au evidentiat prin promovare, bilete vandute si, implicit, numar de spectatori. Asta pentru ca o mare companie de telefonie mobila s-a gandit sa cheltuiasca (din profitul realizat pe "vorbele" noastre) pentru a plati onorariile unor artisti renumiti. Astfel, pretul biletelor de concert (care au alte zerouri in celelalte tari) au putut fi adaptate la realitatea autohtona. Toata lumea stie de efectul Placebo, dar foarte putini dintre noi au avut ocazia sa vada live celebra formatie cu acelasi nume. Gratie concurentei, deseara, Placebo canta la Arene, pentru ca cealalta mare companie de telefonie mobila s-a gandit... Sa fie intr-un ceas bun si la cat mai multe concerte mari si foarte mari! Placebo este unul dintre putinele concerte din acest an, sold-out cu destul timp inainte. Pe de o parte, interesul pentru Brian Molko & Co a fost enorm, pe de alta, numarul de bilete tiparite a fost "batut in cuie" (in jur de 5.000), iar cei care sunt fani adevarati si le-au procurat din timp. In intreaga lume, aceste practici sunt ceva obisnuit, la fiecare sfarsit/inceput de an, cand se stabilesc bugetele, marile firme isi programeaza concertele si festivalurile in care vor sa se implice financiar. Astfel, organizatorii de spectacole scapa de grija platii artistilor si se concentreaza pe o cat mai eficienta promovare a evenimentului si vanzarea biletelor de concert.

×
Subiecte în articol: cultura