Televiziunile europene şi-au mărit audienţele graţie primelor cinci zile de la EURO 2016 din Franţa, cu recorduri în Germania, Italia şi Franţa, a anunţat miercuri UEFA.
Victoria Franţei în faţa României (2-1), vineri, la primul meci al competiţiei, a fost urmărită de 15,5 milioane de telespectatori în Germania, adică un progres de 55 % în raport cu meciul de deschidere de la EURO 2012 (Polonia-Grecia).
În Franţa, TF1 a realizat o medie de 14,4 milioane de telespectatori la acest meci, audienţa cea mai ridicată de la finala Cupei Mondiale din Brazilia din 2014 (16,9 milioane).
Cea mai bună medie la primele 12 meciuri ale EURO 2016 a fost realizată de televiziunea publică germană ARD, cu 26,6 milioane de spectatori. Şi această audienţă a fost cea mai mare după finala Mondialului 2014, câştigată de Germania în faţa Argentinei (1-0, după prelungiri).
În sfârşit, pentru primul şoc al EURO 2016, 18,8 milioane de telespectatori italieni au asistat la succesul azzurrilor în faţa Belgiei. În Italia, doar finala EURO 2012 dintre Spania şi Italia a adunat în faţa televizoarelor mai multă lume.
Sursa: AGERPRES