Afacerile şi oamenii de afaceri au fost portretizaţi in fel şi chip pe micul ecran. Şi nu intotdeauna intr-o lumină favorabilă. Potrivit revistei Forbes, afacerile au trecut prin stadiul de dramă, comedie şi chiar reality-show.
Afacerile şi oamenii de afaceri au fost portretizaţi in fel şi chip pe micul ecran. Şi nu intotdeauna intr-o lumină favorabilă. Potrivit revistei Forbes, afacerile au trecut prin stadiul de dramă, comedie şi chiar reality-show. Telespectatorii au prins gustul şi au inceput să se autoeduce in spiritul antreprenorial folosindu-se de informaţiile primite din aceste producţii.
SERIALE. Cu siguranţă vă mai aduceţi aminte de "Dallas", unde afacerile cu petrol ale familiei Ewing erau centrul intrigii. De niciunde oamenii obişnuiţi nu puteau afla atăt de multe despre industria petrolieră din Texas. Nici lumea de dincolo nu a fost lăsată deoparte. Serialul HBO "Six Feet Under" are in centru o afacere de pompe funebre. Ca să nu mai vorbim despre "Clanul Soprano", producţie ce pune pe tapet afacerile unei familii de mafioţi din New Jersey.
REALITY-SHOW-URI. Şi pentru că oamenii sunt incăntaţi şi de reality-show-uri, acestea au inceput şi ele să apară. "Big-Shots" este unul dintre exemple. Difuzat de postul american ABC, producţia prezintă viaţa de zi cu zi a patru CEO.
Citește pe Antena3.ro
INFLUENŢE. Un studiu dat recent publicităţii in Marea Britanie relevă faptul că 1 din 5 englezi cu vărsta intre 18 şi 34 de ani care şi-au deschis o firmă in ultimii cinci ani au fost inspiraţi de reality-show-urile cu temă economică difuzate la televizor.