Afacerile şi oamenii de afaceri au fost portretizaţi in fel şi chip pe micul ecran. Şi nu intotdeauna intr-o lumină favorabilă. Potrivit revistei Forbes, afacerile au trecut prin stadiul de dramă, comedie şi chiar reality-show.
Afacerile şi oamenii de afaceri au fost portretizaţi in fel şi chip pe micul ecran. Şi nu intotdeauna intr-o lumină favorabilă. Potrivit revistei Forbes, afacerile au trecut prin stadiul de dramă, comedie şi chiar reality-show. Telespectatorii au prins gustul şi au inceput să se autoeduce in spiritul antreprenorial folosindu-se de informaţiile primite din aceste producţii.
REALITY-SHOW-URI. Şi pentru că oamenii sunt incăntaţi şi de reality-show-uri, acestea au inceput şi ele să apară. "Big-Shots" este unul dintre exemple. Difuzat de postul american ABC, producţia prezintă viaţa de zi cu zi a patru CEO.
INFLUENŢE. Un studiu dat recent publicităţii in Marea Britanie relevă faptul că 1 din 5 englezi cu vărsta intre 18 şi 34 de ani care şi-au deschis o firmă in ultimii cinci ani au fost inspiraţi de reality-show-urile cu temă economică difuzate la televizor.