x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Barometru de consumator - 16 iulie 2004

Barometru de consumator - 16 iulie 2004

16 Iul 2004   •   00:00

Cartea oferita ca premiu in aceasta saptamana de catre Editura Tritonic se numeste "Istoria presei romane" si e o bine documentata antologie apartinand profesorului Marian Petcu. Volumul a fost castigat de Fares Chehayeb. El a precizat ca modul de a comunica cu clientul final e un aspect extrem de important de care trebuie sa tina seama o companie, altminteri, credibilitatea discursului sau publicitar e anulata de un marketing direct incorect gestionat.

CALDURA MARE!. Recent, am decis sa renunt la statutul de abonat al unei firme de telefonie mobila, dupa ce am fost un client fidel mai mult de sapte ani. Dupa incetarea abonamentului, firma respectiva a inceput o campanie "agresiva" prin care imi demonstra ca, desi functiona in comunicare, nu stia cum s-o practice.

In continuare aveti mostra "celei mai inteligente parti" din scrisoarea pe care mi-a trimis-o un "specialist de la departamentul relatii cu clientii". Ca sa imi faca viata mai usoara, mi-a trimis mesajul cu statut de recomandata, ca sa merg si pana la posta.

Iata mostra: "Stimate domnule X, Va multumim pentru increderea acordata si suntem convinsi ca profesionalismul si calitatea serviciilor ****** au justificat pe deplin alegerea dvs. Din solicitarea dumneavoastra intelegem ca doriti incetarea serviciilor pe care reteaua ****** vi le ofera". Deci, cu alte cuvinte, acest specialist in relatii cu clientii, impreuna cu toti membrii firmei pentru care lucreaza, este convins ca profesionalismul si calitatea serviciilor lor au justificat pe deplin alegerea mea de a solicita incetarea serviciilor pe care reteaua lor mi-o ofera. Bravos!!!

Ma consider norocos ca am oprit abonamentul cand inca era racoare afara, si nu in august, de exemplu, pentru ca, va dati seama, un drum pana la posta pentru o asa scrisoare, la o temperatura de 40 grade, nu prea e la fel de amuzant ca acum. Nu credeti?

×
Subiecte în articol: sufletul comertului