x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Barometru de consumator - 25 iunie 2004

Barometru de consumator - 25 iunie 2004

25 Iun 2004   •   00:00

Judecata consumatorului este cruciala. In ciuda eforturilor, industria de comunicare nu e inca destul de aproape de consumator.

Sunt cuvintele lui Piyush Pandey, presedintele juriului de la Film press&outdoor, Cannes 2004. Anticipandu-le, echipa de la Sufletul comertului a vrut sa dea Cezarului ce-i al Cezarului si in fiecare vineri sa publice opinia cititorului despre calitatea muncii agentiilor locale. Cele mai bune exemple de proasta publicitate sunt premiate cu publicarea materialului si surprize livresti al caror subiect este domeniul comunicarii. In aceasta vineri, premiul oferit de Gav Balkanski project merge la Tudor Boatca. Titlul cartii castigatorului nostru este 199.000 si e semnata de Frederic Beigbeder. Aceasta carte prezinta viziunea publicitatii si a vietii din perspectiva copywriterului Octave, a carui existenta basculeaza intre revolta si blazare. Cartea nu este tocmai cenzurata in ceea ce priveste limbajul. Modalitatea de exprimare a autorului are suisuri si coborari astfel incat luata ca intreg poate fi considerata o pilda a vietii unui om de publicitate, care trece de la stadiu de mic Dumnezeu la acela al unui pacient al unei clinici de dezintoxicare. Intre prostituate, creatie publicitara si fosta iubita Sophy, Octav fuge de monotonie cautandu-si inspiratia cu ajutorul drogurilor. Pe scurt, un indiciu despre ce se afla in spatele stralucirii industriei de publicitate.

Dumnezeu n-a fost pesedist

Propunerea mea pentru acest concurs este o asociere nefericita de imagini, eroare care apare deseori in peisajul advertisingului romanesc.

Poate ati observat, poate n-ati observat ca printre sutele de afise electorale ale PSD se afla unul si pe Calea Victoriei (in spate la Sala Palatului). Dupa zile bune in care imaginea candidatului PSD la Primaria generala a Capitalei, Mircea Geoana, a fost involuntar asociata cu bautura alcoolica Johnny Walker, staff-ul de campanie s-a hotarat sa schimbe macazul... si au asociat-o (tot involuntar) cu... Dumnezeu (observati crucea formata de panza alba menita sa acopere reclama bauturii alcoolice). Putem spune ca bucurestenii l-au rastignit pe Geoana pentru pacatele PSD-ului.... Keep walking Geoana! (Tudor Boatca)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului