x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Branduri de miliarde

Branduri de miliarde

de Eliza Dumitrescu    |    29 Apr 2009   •   00:00

Potrivit Mediafax, Google a devenit primul brand din lume care valorează 100 de miliarde de dolari, fiind urmat de mărcile Microsoft şi Coca-Cola, evaluate la 76,2 miliarde dolari, respectiv 67,7 miliarde dolari, potrivit clasamentului Brandz Top 100 pentru 2009 al celor mai valoroase branduri din lume.



Valoarea însumată a celor 100 de mărci care compun topul se ridică la aproape 2.000 de miliarde de dolari, în creştere cu 1,7% comparativ cu anul precedent, potrivit unui comunicat al Millward Brown Optimor, companie care se ocupă de realizarea Top 100 Brandz.

"În actualul climat economic, în care valoarea multor afaceri a scăzut, brandul a devenit chiar mai important, întrucât poate susţine companiile în perioade dificile", a declarat directorul general al Millward, Joanna Seddon. Faţă de anul precedent, clasamentul include 15 noi branduri, între care cele mai bine plasate sunt Pampers (31), Nintendo (32) şi VISA (36). Top 100 Brandz foloseşte la evaluarea brandurilor datele financiare ale companiilor şi studii realizate pe consumatori şi companii în peste 20 de ţări.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului