x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Bun la toate - Sergiu Nicolaescu al publicitatii

Bun la toate - Sergiu Nicolaescu al publicitatii

20 Sep 2004   •   00:00

De cateva zile, un nou spot publicitar a atras atentia iubitorilor de publicitate de la noi. Bogdan Naumovici, directorul de creatie al agentiei de publicitate Leo Burnett, poate fi vazut in postura inedita de actor in acest spot tv, dar si in cea de regizor pentru televizoarele Teletech. Pe langa cele doua roluri, Bogdan Naumovici este si scenaristul acestui spot.

ALEX ANGHEL

CA NAPOLEON. Aceste ipostaze ale omului multifunctional ne amintesc de incredibila capacitate a lui Sergiu Nicolaescu de a umple genericul de la finele unui film cu numele sau. Acest spot face parte din categoria spoturilor cu buget redus in care s-a stors fiecare strop de creativitate si evident nu degeaba. Scenariul spotului este foarte simplu: Bogdan Naumovici joaca rolul unui macelar care-i povesteste un film unui coleg. Povestirea este in asa fel conceputa incat nu ai cum sa intelegi nimic. Colegul macelarului (foarte expresiv) il priveste ca si cand ar fi inteles el ceva, insa mimica fetei e mai mult decat sugestiva. Mesajul este graitor: daca te-ai saturat sa-ti povesteasca altii filmele, acum e simplu sa-ti iei televizor marca Teletech.

OPORTUNIST. Interesant este ca acest spot a aparut cu cateva saptamani inainte de festivalul Golden Drum. Agentia care a realizat acest spot este Leo Burnett, agentie care in ultima vreme a demonstrat ca poseda talent intr-ale creativitatatii prin executii precum B-24-FUN si Tabu. De productie s-a ocupat Laura Georgescu, Directoare Audio-Video la Leo Burnett, impreuna cu sprijinul celor de la Hi-Fi Production, iar regizor a fost tot Bogdan Naumovici.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului