La evenimentele dedicate industriei comunicarii organizate de Bos Romania, asociatia studentilor din Academia de Studii Economice, aspirantii la Cannes Academy au stat fata in fata cu reprezentantul Cannes Lions in Romania.
|
CONCURS. A inceput numaratoarea inversa |
Prezentarea concursului a capatat rapid un caracter interactiv prin participarea studentilor la discutii in incercarea de a gasi o rezolvare a brief-ului pe tema chipul "Tinerei Romanii". In incercarea de a gasi valori reprezentative pentru Romania, studentilor le-a fost destul de greu sa identifice acele valori care le reprezinta identitatea. Ce-i reprezinta pe ei astazi? Inteligenta aplicata, raportul lucid cu zona finantelor, cheful de a reusi adesea cu orice pret, spiritul descurcaret, resursele pentru "haz de necaz", forta de munca ieftina si de calitate pentru Vest.
INCERCARE. Desi tentativa de a se defini ca tineri romani si sa stabileasca care le sunt valorile in raport cu europenii nu e o tema usoara, studentii au manifestat entuziasm pornit mai mult din dorinta de a ajunge la festival si a arata celor de acolo care este adevaratul potential al lor si al tarii pe care urmeaza
s-o reprezinte. Iar daca "Creative by nature" nu reprezinta intocmai Romania, speram ca va fi in schimb reprezentativ pentru tinerii romani ce vor trebui sa cucereasca publicul la Cannes. Mai sunt cateva zile pana la incheierea perioadei de inscrieri, asa ca nu ratati conferinta "Tanara Romanie la Cannes, o poveste tangibila", ce va avea loc astazi, 22 aprilie, la Camera de Comert si Industrie (Sala "Al. Ioan Cuza"), de la ora 10:30, in contextul "Olimpiadelor comunicarii". (Alex Anghel)