x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Coincidente - Cine a chinuit asa de rau aspiratorul?

Coincidente - Cine a chinuit asa de rau aspiratorul?

28 Noi 2004   •   00:00

Probabil in ideea de a comunica original, cum comunica mai nou marcile de coniac de la noi, Axapolis impreuna cu agentia de publicitate Prospero au incercat sa realizeze un spot inedit.

ALEX ANGHEL

Click pentru a mari imaginea
ATITUDINE. Nici copilul nu este de acord cu decizia lui Gicu de a aruca aspiratorul
Concluzia e ca a ramas la stadiul de chinurile facerii. Conceptul creativ nu are rezonanta unei bate in balta, ci mai degraba sunetul de disperare al unui aspirator ce se simte penibil intr-un context la fel de penibil. De ce ati chinuit aspiratorul? Ce vina are un obiect casnic sa ajunga in mana unor actori de mana a treia? Sa incepem totusi cu inceputul. Se simtea de la o posta miros de coniac. Dar lumea toata se gandea la Unirea, caci e singura marca cu o comunicare exceptionala pe aceasta categorie, facandu-si datoria si integrandu-se perfect in mediul muncitoresc, adica in mediul vizat de la bun inceput. Dar ce te faci cand mai apare un coniac care ar vrea si el tot mediul ala ca public tinta? Pai ce sa te faci? Sa te tii! In efortul neomenesc de gandire creativa, cei de la Prospero identifica (cel putin asa deducem noi din imagini) un nou target. Deducem ca nu e vorba de muncitori necalificati, ci mai degraba, dupa look (infatisare), de sefii de echipe. Dar ce fel de echipe? Pai aruncatorii de aspiratoare. Noul sport, asa zis "trendy", ne aduce aminte, la nivelul conceptului, de ghidusiile baietilor de la Golden Brau. Dar pentru toate comparatiile facute pana acum trebuie sa pastram proportiile.

PUTIN DIN TOATE. Personajul principal este Gicu. Va suna cunoscut? Probleme Gogule! Da, el este marele campion la aruncarea cu aspiratorul. Ce-o zice nevasta-sa cand o ajunge acasa si o vedea ca nu mai are aspirator? Nu v-ati prins? Tocmai asta era faza amuzanta. El se duce sa mai aspire ceva in bar, in timp ce naiva nevasta cauta de nebuna obiectul atat de indispensabil unei gospodarii. Foarte spiritual, colegul marelui campion il provoaca pana peste limite: "Hai sa mai aspiram ceva", referindu-se evident la bautura. Socul cel mai mare se simte la prezentarea sticlei. Pana si ambalajul seamana cu altceva. Evident cu alt coniac, Alexandrion. O copie a culorilor si aranjamentul grafic ar putea pacali usor un betiv care nemaiputand sa se exprime, ar arata cu degetul spre sticla de bautura preferata.

Surpriza! Cand se trezeste isi da seama ca nu a baut Alexandrion, ci Axapolis.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului