Coreea de Sud, una dintre marile puteri industriale de pe continentul asiatic, recurge la o metodă âde modă veche" pentru a-şi soluţiona problema traficului infernal: işi incurajează cetăţenii să renunţe la maşinile personale şi să le âinlocuiască" cu biciclete, informează Yonhap şi Associated Press.
Coreea de Sud, una dintre marile puteri industriale de pe continentul asiatic, recurge la o metodă âde modă veche" pentru a-şi soluţiona problema traficului infernal: işi incurajează cetăţenii să renunţe la maşinile personale şi să le âinlocuiască" cu biciclete, informează Yonhap şi Associated Press.
ECOLOGIŞTI. Ministerul sud-coreean de Interne a anunţat luni debutul unei campanii de promovare a mersului pe bicicletă ca alternativă a deplasării cu maşina personală sau cu mijloacele de transport in comun, pentru a soluţiona in acest fel problema aglomeraţiei din trafic, a poluării excesive din aerul respirat, dar şi a preţului crescănd al combustibilului. In cadrul unui comunicat de presă, Ministerul de Interne de la Seul a precizat, că va suplimenta numărul de şosele destinate exclusiv bicicliştilor, numărul de stative pentru biciclete şi că va revizui ordonanţele de lege legate de acest subiect. âRolul important pe care il avea mersul pe bicicletă pentru studenţii şi muncitorii care aveau de parcurs distanţe mici a dispărut din cauza creşterii importante a numărului de automobile, ca urmare a dezvoltării economice rapide a ţării", potrivit aceleiaşi surse. Ministerul de Interne de la Seul şi-a exprimat speranţa că, pănă la sfărşitul lui 2015, unul din patru sud-coreeni va fi âfericitul posesor" al unei biciclete. In prezent, ânumai" un sud-coreean din şapte deţine o bicicletă. Aceeaşi sursă a informat că circa 60 la sută dintre japonezi, 74 la sută dintre germani şi 75 la sută dintre olandezi au acasă o bicicletă, neprecizănd insă şi căt de des este folosit acest mijloc de transport cu două roţi de proprietari.