In urma cu un an, ARBOmedia anunta extinderea serviciilor sale de vanzare de publicitate pentru presa locala din Romania si lansa pe piata de publicitate un pachet compus din spatiul publicitar al 11 publicatii locale.
ALEX ANGHEL
Lansarea noului serviciu a marcat o premiera, fiind pentru prima data cand o regie de publicitate a convenit cu presa locala reprezentarea in conditii de exclusivitate in relatia cu clientii nationali. La un an dupa demararea serviciilor adresate presei locale, numarul de publicatii locale cu care ARBOmedia colaboreaza a crescut de la 11 la 30. Cel mai important indiciu al proiectului este acela ca in perioada ianuarie - octombrie 2004, veniturile nete ale publicatiilor locale partenere ale ARBOmedia au crescut in medie cu aproximativ 70% fata de aceeasi perioada a anului 2003. Rezultatele pozitive confera validitate argumentelor care au sustinut oportunitatea unui astfel de proiect si care, anterior lan-sarii pe piata a serviciului, au constituit subiectul a nu-meroase dezbateri intre re-prezentantii presei locale, ai agentiilor de publicitate si ai institutiilor de media specializate.Citește pe Antena3.ro