Trenul creativ - Un client care stie ce vrea face casa una cu agentia
Creativitatea nu are masura. Ca si in matematica, exista infinite ecuatii si combinari pe care responsabilul cu promovarea le poate exploata. Si daca banii si timpul nu il limiteaza, rezultatele pot sari cu usurinta din tipare. Transformarea "Sagetii Albastre" in "Sageata Rosie" confirma ca "daca vrei, poti".
ALEX ANGHEL, CLAUDIA CURICI
SE POARTÃ... RO{U. âS`geata Albastr`" [i schimb` haina n beneficiul Zapp
|
CLIENT CREATIV. Solutia s-a ales in urma unui brainstorming, in care Ogilvy si Zapp au ajuns la ideea inchirierii Garii Baneasa si redecorarii acesteia. De mentionat este faptul ca ideea transformarii trenului a apartinut companiei Zapp. Astfel se naste ideea ca inainte de alegerea facuta de catre agentiile Ogilvy si Gavrila (credem noi, cele mai potrivite), Zapp este o companie creativa, care are un cuvant greu de spus inainte ca executiile agentiilor sa prinda aripi. Zapp Internet Expres este serviciul care a avut o promovare pe care companiile concurente au toate motivele sa fie invidioase. Trenul Zapp a avut bilete dus-intors pe traseul creativitatii.
SPECIAL. Interiorul unui vagon de tren doar pentru campania Zapp
|
DUMNEZEU SI INTERNETUL. Dupa trei zile de la inedita lansare, compania vine si cu un spot proaspat. Nu insa atat de proaspat pe cat ne asteptam, ideea de Dumnezeu care primeste infinite mesaje prin e-mail aducandu-ne aminte de rolul lui Jim Carrey din "Dumnezeu pentru o zi". In rol divin, personajul primea e-mail-uri de la toata omenirea si nu le mai putea face fata. In ce priveste productia spotului, ea nu dezminte nici agentia, nici clientul.
Citește pe Antena3.ro