x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Doua marci locale fac schimb de haine

Doua marci locale fac schimb de haine

01 Noi 2004   •   00:00

Trenul creativ - Un client care stie ce vrea face casa una cu agentia

Creativitatea nu are masura. Ca si in matematica, exista infinite ecuatii si combinari pe care responsabilul cu promovarea le poate exploata. Si daca banii si timpul nu il limiteaza, rezultatele pot sari cu usurinta din tipare. Transformarea "Sagetii Albastre" in "Sageata Rosie" confirma ca "daca vrei, poti".
ALEX ANGHEL, CLAUDIA CURICI

Click pentru a mari imaginea
SE POARTÃ... RO{U. „S`geata Albastr`" [i schimb` haina n beneficiul Zapp
Este si cazul Zapp, care la 26 octombrie a lansat, printr-o campanie inedita, primul serviciu de comunicatii mobile in banda larga la nivel national. Impreuna cu agentia Ogilvy PR pe BTL (below the line sau comunicare neconventionala), clientul Zapp a asociat viteza transmisiilor de date, principalul beneficiu al campaniei, cu faimosul tren "Sageata Albastra", singurul item suta la suta local si terestru care putea transmite, prin asociere, ideea de viteza. Astfel, cel mai mediatizat brand CFR isi "leapada" haina care l-a facut celebru, cea albastra, si devine, cu indrazneala "Sageata Rosie".

CLIENT CREATIV. Solutia s-a ales in urma unui brainstorming, in care Ogilvy si Zapp au ajuns la ideea inchirierii Garii Baneasa si redecorarii acesteia. De mentionat este faptul ca ideea transformarii trenului a apartinut companiei Zapp. Astfel se naste ideea ca inainte de alegerea facuta de catre agentiile Ogilvy si Gavrila (credem noi, cele mai potrivite), Zapp este o companie creativa, care are un cuvant greu de spus inainte ca executiile agentiilor sa prinda aripi. Zapp Internet Expres este serviciul care a avut o promovare pe care companiile concurente au toate motivele sa fie invidioase. Trenul Zapp a avut bilete dus-intors pe traseul creativitatii.
Click pentru a mari imaginea
SPECIAL. Interiorul unui vagon de tren doar pentru campania Zapp

DUMNEZEU SI INTERNETUL. Dupa trei zile de la inedita lansare, compania vine si cu un spot proaspat. Nu insa atat de proaspat pe cat ne asteptam, ideea de Dumnezeu care primeste infinite mesaje prin e-mail aducandu-ne aminte de rolul lui Jim Carrey din "Dumnezeu pentru o zi". In rol divin, personajul primea e-mail-uri de la toata omenirea si nu le mai putea face fata. In ce priveste productia spotului, ea nu dezminte nici agentia, nici clientul.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului zapp