E limpede, de la Zapp citire, serialele au, mai nou, succes in publicitatea locala. Ultimul Spot Altex, semnat Leo Burnett, ii aduce iarasi pe gemeni in prim-plan.
Dupa ce si-au exasperat parintele introducand televizorul in masina de spalat, micutii au scos de data aceasta butoanele de la tastatura pentru a face un joc de scrabble. Cei drept, paguba a fost mai mica. SCHIMBARE. Fata de celalalt spot (televizorul pus de gemeni in masina de spalat), care ar fi putut fi citit ca un atac direct asupra concurentei (tineti minte spotul cu televizorul incorporat in frigider?), acesta e pur si simplu "inocent". Motivul copiilor nesupravegheati, care fac nazbatii, nu e tocmai unul nou (vezi spotul HVB Bank conceput special pentru Europa de Est, a carui poveste e oarecum similara: in timp ce mama copiilor statea la coada la banca, fetita acesteia isi tundea fratiorul). O asemanare, la nivelul conceptelor, atat in cazul Altex, cat si in cazul Flanco - unde, mai nou, agresivitatea e la moda - poate fi si facuta prin comparatia cu faimoasa campanie multipremiata la electrocasnicele Brandt. Acolo, doritorii de accesorii domestice trendy casapeau ce-aveau mai bun prin casa, in speranta ca gestul va conduce automat la achizitionarea unui Brandt. Un alt aspect interesant privind cei doi competitori, Flanco si Altex, e ca printr-o strategie de comunicare asemanatoare ajung sa nu se mai diferentieze, si rezultatul acestei abordari e ca ambii fac mai degraba pledoarie pentru serviciul cumpararii in rate decat pentru propria marca. Evident, de castigat are categoria. Revenind la ultimul spot Altex, pentru ritmul alert al povestii si castingul reusit, merita incadrat in categoria spoturilor bune, care comunica beneficiile serviciilor cu zambetul pe buze. (Alex Anghel)Citește pe Antena3.ro