x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

20 Mar 2008   •   00:00

Băneasa Shopping City, mall de fashion care se va deschide în această primăvară, îşi pregăteşte ca instrument de comunicare revista Styler, publicaţie trimestrială de modă şi lifestyle.

Un mall Într-o revistå. Băneasa Shopping City, mall de fashion care se va deschide în această primăvară, îşi pregăteşte ca instrument de comunicare revista Styler, publicaţie trimestrială de modă şi lifestyle. Conceptul publicaţiei este semnat de Re:ply, o companie specializată în publishing şi corporale & brand communication.  “Conceptul mall-ului este oglindit în revistă şi propune cititorului o nouă art de vivre”, declară Diana Căpăţână, creative director la Re:ply. Băneasa City Mall va fi inaugurat la 18 aprilie.

 

 

O imagine proaspåtå. Image Promotions şi-a început săptămâna cu două noutăţi.
Una se referă la noua imagine a agenţiei care a ales să se numească de acum încolo simplu, Image. Cu o vechime de 13 ani, Image are un logo nou, semnat de agenţia de creaţie Logo Bigger, şi un nou slogan: “Building reputation since 1995”. Tot săptămâna aceasta Image a anunţat o performanţă: agenţia a fost selectată în etapa finală a IPRA Golden World Awards 2008, pentru programul “De Crăciun Coca-Cola alături de tine” –  ediţia 2007.

 

 

Şcoalå la Ogilvy. Ogilvy Group a lansat la 18 martie un program de pregătire pentru publicitate destinat studenţilor. Red Camp este primul astfel de program educativ derulat de Ogilvy şi se va desfăşura pe o perioadă de trei luni, perioada de înscrieri fiind deschisă până la 15 aprilie.  După evaluarea CV-urilor şi a scrisorilor de intenţie, urmează o etapă de selectare, prin teste, a celor care vor intra în programul de internship. Cei 15 studenţi selectaţi vor acumula în perioada iulie-septembrie informaţii despre account management, creaţie, public relations, media, producţie şi financiar.

 

Romåncå-jurat la festivalul din New York. New York Festivals are anul acesta în juriu un reprezentant al creativilor români, în persoana Emei Prişca, director de creaţie al agenţiei

 

 

Grafitti BBDO. Ema Prişca face parte dintre cei care vor avea un cuvânt de spus despre lucrările înscrise la secţiunea print. New York Festivals este unul dintre cele mai importante festivaluri globale de publicitate şi unul dintre cele mai longevive, fiind înfiinţat acum 50 de ani.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului