LANSARE.
Un nou produs Pepsi va fi lansat in magazine de la jumatatea lunii noiembrie. Este vorba despre Pepsi Cappuccino, lansat sub sloganul "Gustul cu un plus de stil". "Distins" si "sofisticat" sunt alte atribute ale noii bauturi racoritoare punctate de comunicarea realizata pentru acest produs de catre cei de la Graffiti BBDO. Campania va fi desfasurata pe canalele de telviziune si prin materiale specifice la punctele de vanzare. Lansarea unui produs care vine cu sugestia unei bauturi calde in sezonul toamna-iarna este o strategie interesanta a Pepsi Co.
ENERGIA DIN FRUCTE. O noua campanie pentru noul produs al Prigat a inceput pe 16 noiembrie. Prigat lanseaza Prigat Pulp, un produs din gama fara conservanti, o bautura racoritoare necarbonatata de portocale si grepfruit cu pulpa de fruct. Punctul forte al campaniei este spotul TV, realizat in registru comic si in care umorul nu este numai unul de situatie ci si unul bazat pe jocul de cuvinte. Sloganul campaniei este in continuare "Mai mult fruct. Mai multa energie."
MOS CRACIUN, LA DRUM. Printul "Jacobs Kronung Snowdome", realizat anul trecut pentru campania de Craciun decatre echipa Scala JWT din Romania, va fi integrat anul acesta in campaniile specifice sezonului derulate in Germania, Cehia, Austria, Ucraina. Printul se bazeaza pe ideea creativa "puterea alintaromei" si reprezinta un Mos Craciun evadand dintr-un snowdome atras de aroma irezistibila a unei cesti de cafea Jacobs.
DIVERTA SARE DIN TIPARE. Pe data de 16 noiembrie a luat nastere o noua revista Diverta Magazin, un ghid destinat persoanelor intre 18 si 35 de ani interesate de noutatI, topuri sI articole despre muzica, film, jocuri video, gadget si carte. "Nasterea" a avut loc in clubul Embrio, iar la intrare faptul ca erai asteptat de asistente medicale iti dadea un aer de siguranta, ca nu are ce sa se intample rau. Si asa a si fost, cativa studenti la actorie au destins atmosfera incarcata de vedete autohtone. Pentru a anunta noul bebelus care se va juca cu ceilalti copii de pe piata ghidurilor, agentia Addvice a creat un spot TV interesant. O sa va citez discutia care are loc intre un el si o ea intr-o noapte cu cer senin, tocmai buna pentru intrebari existentiale: " Ce curios! Crezi ca Dumnezeu ne vede? Nu stiu. Dar crezi ca Elvis a ajuns in cer?" Brusc aceasta conversatie este oprita de o alta voce: "Esti curios din fire? Noi nu-ti raspundem la intrebari asa de complicate. Dar iti aducem noutati din muzica film,jocuri video, gadget si carte.